برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

گانتز: بودجه تصویب نشود انتخابات زودهنگام برگزار می‌شود

منبع
فارس
بروزرسانی
گانتز: بودجه تصویب نشود انتخابات زودهنگام برگزار می‌شود

فارس/ وزير جنگ رژيم صهيونيستي هشدار داد در صورتي که بودجه اين رژيم همچنان بدون تصويب باقي بماند، برگزاري انتخابات زودهنگام اجتناب ناپذير خواهد بود.

«بني گانتز» وزير جنگ رژيم صهيونيستي هشدار داد در صورتي که بودجه اين رژيم تا پايان ماه دسامبر (اوايل دي ماه) تصويب نشود، برگزاري انتخابات زودهنگام اجتناب ناپذير است.
وي که در جريان ديدار از شهرداري قدس اشغالي صحبت مي‌کرد، افزود: «اگر دولت فعال و بودجه‌اي وجود نداشته باشد، احتمال دارد به سوي انتخابات برويم.»
گانتز گفت که خواستار مطرح کردن انتخابات زودهنگام نيست اما ممکن است گزينه ديگري وجود نداشته باشد.
وزير جنگ رژيم صهيونيستي اضافه کرد: «اگر هر دو شرط انجام شود، انتخاباتي نخواهد بود اما در غير اينصورت، احتمالا اين اتفاق بيفتد.»
«گابي اشکنازي» وزير خارجه رژيم صهيونيستي نيز چند روز پيش هشدار داده بود در صورتي که تا پايان ماه جاري توافقي درباره بودجه حاصل نشود، حزب آبي و سفيد بايد برگزاري انتخابات ديگري را به پيش ببرد،‌ اين در حالي است که ديگر اعضاي حزب درباره شکستن ائتلاف کنوني هشدار داده و اعلام کرده‌اند که بايد توافقي در اين باره حاصل شود.
گانتز چند روز پيش نيز به اعضاي حزب خود (آبي و سفيد) گفته بود که «بنيامين نتانياهو» نخست وزير اين رژيم به توافق حاصل شده با وي درباره نخست‌وزيري چرخشي پايبند نخواهد بود.
بر اساس توافقي که ميان گانتز و نتانياهو در ابتداي تشکيل کابينه حاصل شده بود،‌ قرار است که نتانياهو در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) از نخست وزيري کنار رفته و گانتز جانشين وي شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره