logo
برگزیده
بین الملل

ترامپ به سران گروه 20: می‌خواهم تا مدت‌ها با شما همکاری کنم!

منبع
فارس
بروزرسانی
ترامپ به سران گروه 20: می‌خواهم تا مدت‌ها با شما همکاری کنم!

فارس/ در حاليکه انتظار ميرفت «دونالد ترامپ» رئيس جمهور آمريکا در سخنراني در «گروه 20» با حاضران خداحافظي کند، از تداوم همکاري با آن‌ها خبر داد.

رئيس جمهور آمريکا شنبه شب به وقت تهران در سخناني خطاب به سران کشورهاي حاضر در نشست «گروه 20» به ميزباني عربستان، از تداوم همکاري طولاني مدت با آنها خبر داد.
به نوشته روزنامه «گاردين» در حالي که انتظار مي رفت «دونالد ترامپ» رئيس جمهور کنوني آمريکا  با حاضران خداحافظي کرده و از تعهد کشورش در مبارزه عليه کرونا سخني بگويد، گفت: «همکاري با شما افتخار بزرگي بوده و مشتاقانه منتظر همکاري طولاني مدت با شما هستم.»
وي به خودستايي از اقتصاد و ارتش آمريکا و موفقيت در مهار مشکلات داخلي در مواجهه با ويروس کرونا پرداخت.
دونالد ترامپ که در رقابت با «جو بايدن» نامزد دموکرات که بنابر برآوردهاي رسانه‌ها پيروز شده، شکست را تا اين لحظه پذيرا نشده  و مدام ادعاي بي اساس درباره تقلب در انتخابات مطرح مي‌کند.

انتخابات رياست‌جمهوري آمريکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکي است جو بايدن با ۳۰۶ رأي الکترال اين انتخابات پيروز شده است. ترامپ ۲۳۲ رأي به دست آورده است.طبق قوانين آمريکا هر يک از نامزدهاي انتخاباتي که بتواند ۲۷۰ رأي الکترال را به دست بياورد به عنوان رئيس‌جمهور آمريکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفيد را به دست مي‌آورد.
تيم  ترامپ از پذيرش شکست امتناع کرده و شکايت‌هايي را در چند ايالت عليه مطرح کرده است. اين شکايت‌ها در چند ايالت رد شده‌اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره