برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تشدید اختلافات در بین اعضای تیم حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ

منبع
تسنيم
بروزرسانی
تشدید اختلافات در بین اعضای تیم حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ

تسنيم/ ستاد انتخاباتي دونالد ترامپ هرگونه همکاري با سيدني پاول يکي از وکلاي ارشد تيم حقوقي رئيس جمهور آمريکا را رد کرده است.

به نقل از پايگاه اطلاع رساني کنگره، ستاد انتخاباتي ترامپ روز يکشنبه سعي کرده است تا منکر هرگونه همکاري با سيدني پاول يکي از وکلاي ارشد تيم حقوقي ترامپ شود، اين اقدام پس از آن صورت گرفته است که او يک سري اتهامات بي پايه و اساس را درباره تقلب گسترده در انتخابات رياست جمهوري آمريکا مطرح کرده است.

بر اساس اين گزارش، ستاد انتخاباتي ترامپ مدعي شده است که شکايت هاي حقوقي سيدني پاول با ظرفيت و توانايي شخصي اش بوده و او عضو ستاد انتخاباتي ما نيست.

اين ادعا در حالي مطرح شده است که بسياري از شکايت هاي ستاد ترامپ در اعتراض به روند شمارش آرا توسط رودي جولياني و سيدني پاول و ساير وکلا تنظيم و به دادگاه ها ارائه شده است.

سيدني پاول که پيش از اين وکيل مايکل فلين مشاور سابق امنيت ملي کاخ سفيد بوده، هفته گذشته در کنفرانس خبري وکلاي ستاد ترامپ شرکت کرده بود.

ترامپ رئيس جمهور آمريکا نيز اخيرا در يک توئيت، سيدني پاول را يکي از اعضاي ارشد تيم حقوقي ستاد انتخاباتي اش معرفي کرده بود.

در حالي که رسانه هاي جريان اصلي بايدن را به عنوان پيروز انتخابات نوامبر اعلام کرده‌اند ولي دونالد ترامپ هنوز حاضر به پذيرش شکست نشده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره