برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
بین الملل

وقتی ترامپ بهانه‌گیر می‌شود

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
وقتی ترامپ بهانه‌گیر می‌شود

باشگاه خبرنگاران/ رئيس‌جمهور آمريکا در جريان تحقيقات درباره پسر رقيب انتخاباتيش، از عملکرد دادستان کل اين کشور انتقاد کرد.

به گزارش اينديپندنت، «دونالد ترامپ» رئيس‌جمهور کنوني آمريکا، با اشاره به پرونده «هانتر بايدن» فرزند جو بايدن، رقيب دموکراتش در انتخابات سال جاري، از عملکرد دادستان کل کشورش انتقاد کرد.
ترامپ با بيان آنکه «ويليام‌بار» دادستان کل آمريکا از پرونده هانتر بايدن آگاه بوده و تلاش کرده تا در بحبوحه انتخابات آن را عيان نکند، گفت: «رفتار بار نااميدکننده است.»
گزارش‌هاي وال استريت ژورنال نيز حاکي از آن است که ويليام‌بار از يک سال گذشته از پرونده هانتر بايدن باخبر بوده اما درباره آن صحبتي نکرده است.
اکنون دونالد ترامپ در واکنش به اين گزارش‌ها در پيامي توييتري نوشت: «اگر جو بايدن به روي کار بيايد هيچ يک از پرونده‌هاي خود و پسرش هانتر به سرانجامي نخواهد رسيد.»
در ادامه نيز او نوشت: «ويليام‌بار که کاري نخواهد کرد و بايدن باعث مي‌شود به طور کل اين پرونده از ميان برود.»
«رودي جولياني» وکيل «دونالد ترامپ» رئيس‌جمهور کنوني و رقيب بايدن، مدتي پيش گفته بود که دموکرات‌ها مي‌توانند از اطلاعات مربوط به فساد مالي هانتر بايدن، پسر معاون سابق رئيس‌جمهور، براي فشار به پدرش استفاده کنند.
به تازگي «تام کاتن» سناتور ايالت آرکانزاس آمريکا، در مصاحبه خود با شبکه فاکس نيوز خواستار تحقيقات درباره پرونده هانتر بايدن شد و گفت: «خانواده بايدن زير سايه او پنجاه سال به تجارت پرداختند و به نظرم اکنون با رسيدن او به بالاترين مقام در سرزمين ما هيچ چيزي تغيير نخواهد کرد.»

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره