برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پاسخ دندان‌شکن نماینده لبنان به رژیم صهیونیستی درباره حزب‌الله

منبع
فارس
بروزرسانی
پاسخ دندان‌شکن نماینده لبنان به رژیم صهیونیستی درباره حزب‌الله

فارس/ نماينده لبنان در شوراي حقوق بشر سازمان ملل متحد در واکنش به اتهام‌زني نماينده رژيم صهيونيستي به جنبش‌ حزب‌الله لبنان،‌ اظهارات طرف صهيونيست را «افترا» و «باطل» خواند.

«سليم بدوره» نماينده لبنان در شوراي حقوق بشر سازمان ملل متحد به اتهام‌زني‌هاي نماينده رژيم صهيونيستي عليه جنبش حزب‌الله لبنان واکنش نشان داد.

به گزارش وبگاه شبکه «ان‌بي‌ان»، هيأت رژيم صهيونيستي طبق عادت هميشگي خود در جلسه شوراي حقوق بشر سازمان ملل در ژنو تلاش کرد از اين جلسه براي رأي دادن عليه حزب‌الله و کسر شأن لبنان استفاده کند که هيأت لبناني پاسخ دندان‌شکني به نماينده رژيم صهيونيستي داد و به سابقه مملو از تجاوزات و اقدامات ناقض حقوق بشر اين رژيم اشاره کرد.

سليم بدوره در واکنش به اين اتهامات تأکيد کرد: «حزب‌الله يک تشکيلات لبناني و نماينده گروه گسترده‌اي از [مردم] لبنان است. اين تشکيلات بخشي از مقاومت در برابر اشغالگري است و در حيات سياسي لبنان مشارکت دارد».

نماينده لبنان در ادامه افزود:‌ «اتهام تروريسم زدن به حزب‌الله افترا و باطل است بويژه آنکه اين اتهامات از طرف يک قدرت مبتني بر اشغالگري صادر شده که تلاش دارد وجهه تمام کساني را در برابر آن مقاومت مي‌کنند، تخريب کند».

نماينده لبنان همچنين با اشاره اظهارات متناقض نماينده رژيم صهيونيستي تأکيد کرد که اين رژيم خود سابقه‌اي مملو از تجاوزات و اقدمات ناقض حقوق بشر عليه مردم فلسطين و کشورهاي عربي دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره