برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

افشای گفت‌وگوی محرمانه وزرای خارجه قطر و رژیم صهیونیستی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
افشای گفت‌وگوی محرمانه وزرای خارجه قطر و رژیم صهیونیستی

ايسنا/ منابع خبري عبري از گفت‌وگوي محرمانه وزير خارجه قطر با همتاي صهيونيستي خود پرده برداشتند.

شبکه "کان" رژيم صهيونيستي به نقل از يک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد که محمد بن عبد الرحمن آل ثاني، وزير خارجه قطر و گابي اشکنازي، همتاي صهيونيستي وي در سايه تنش ميان رژيم صهيونيستي و نوار غزه چندين بار با يکديگر گفت‌وگو کرده‌اند.

طبق گفته اين منبع، آخرين ديدار ميان آنها يک ماه پيش انجام شد و پس از آن دوحه براي جلوگيري از تنش ميان رژيم صهيونيستي و نوار غزه، با تحويل ماهانه ۳۰ ميليون دلار به غزه موافقت کرد.

اين منبع گفت که اين گفت‌وگوها بخشي از رويکردي است که رزيم صهيونيستي براي تقويت روابط خود با قطر در پيش گرفته و اين درحالي است که امارت گام‌هاي علني در اين راستا بر نداشته است.

شبکه کان در ادامه گزارش داد، قطر در گذشته نيز ميزبان مقامات صهيونيستي در نشست‌هايي بوده است که در اين کشور برگزار شده است، ازجمله آنها يوسي کوهن، رئيس سازمان جاسوسي اين رژيم (موساد) و مقامات ديگر دستگاه‌هاي امنيتي هستند.

طبق اين گزارش، گفت‌وگوي وزير خارجه قطر و همتاي صهيونيستي وي در سايه انتخابات آمريکا انجام شده است و ممکن است که اين ارتباط‌ها در قصد و نيت جو بايدن، رئيس جمهوري آمريکا براي بازگشت به توافق هسته‌اي با ايران و گفت‌وگو با مقامات ايران مؤثر باشد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar