logo

تیراندازی مرگبار در «ایندیاناپلیس» آمریکا 6 کشته برجای گذاشت

منبع
فارس
بروزرسانی
تیراندازی مرگبار در «ایندیاناپلیس» آمریکا 6 کشته برجای گذاشت

فارس/ در يک حادثه تيراندازي مرگبار در شهر «ايندياناپليس» ايالت «اينديانا» آمريکا دست‌کم 6 نفر از جمله يک زن باردار کشته شدند.

در يک حادثه تيراندازي مرگبار در شهر «ايندياناپوليس» ايالت «اينديانا» آمريکا دست‌کم ۶ نفر از جمله يک زن باردار به همراه کودک متولد نشده وي جان خود را از دست دادند.

پايگاه اطلا‌ع‌رساني «هيل» در اين خصوص گزارش کرد، پنج نفر به همراه يک نوزاد متولد نشده اوايل صبح روز گذشته  (يکشنبه) به وقت محلي در يک حادثه تيراندازي که به گفته نيروهاي پليس ايندياناپليس «مرگبارترين تيراندازي شهر ايندياناپليس در بيش از يک دهه محسوب مي‌شده است»، جان خود را از دست دادند.

افسران اداره پليس کلانشهر ايندياناپليس (IMPD) به حادثه تيراندازي فوق که در سمت شمال شرقي پايتخت اينديانا (ايندياناپليس) به وقوع پيوسته است، پاسخ دادند.

طبق اين گزارش، افسران پليس شهر ايندياناپليس گزارشي را از فردي که قبل از ۰۴:۰۰ صبح يکشنبه به سمت افرادي تيراندازي کرده بود، دريافت کردند و بنا بر گفته «شين فولي» سخنگوي اداره پليس کلانشهر ايندياناپليس با «يک مرد جوان با زخم‌هاي گلوله»مواجه شدند.

آنطور که پايگاه هيل گزارش کرده است، افسران پليس پس از رويارويي با يک جوان زخمي به سمت اقامتگاهي هدايت شدند که در آنجا پنج جسد از جمله يک زن باردار روبرو شدند که بر اثر ضربات گلوله جان خود را از دست داده بودند.

نيروهاي پليس ايندياناپليس تاکنون نام هيچ‌ فرد مظنون مرتبط با اين حادثه مرگبار را اعلام نکرده‌اند و تنها به اين جمله بسنده‌ کرده‌اند که احتمالاً بيش از يک عامل مسلح در اين حادثه دخيل بوده‌اند.

به دليل آزاد بودن حمل سلاح در آمريکا، روزانه حوادث مرتبط با تيراندازي در سراسر اين کشور به وقوع مي‌پيوندد و تعدادي نيز در اين حوادث جان خود را از دست مي‌دهند اما لابي سلاح در آمريکا به اندازه‌اي قدرتمند است که تاکنون حتي کنگره ايالات متحده نيز حاضر به تصويب قوانيني براي محدود کردن حمل سلاح نشده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar