برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

میت رامنی: ترامپ در رقابت مقدماتی ۲۰۲۴ به شکل قاطع پیروز خواهد شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
میت رامنی: ترامپ در رقابت مقدماتی ۲۰۲۴ به شکل قاطع پیروز خواهد شد

ايسنا/ ميت رامني، سناتور جمهوريخواه ايالت يوتا در مصاحبه‌اي با نيويورک تايمز تاکيد کرد، معتقد است دونالد ترامپ درصورتي که تصميم به نامزدي مجدد براي رياست جمهوري در سال ۲۰۲۴ بگيرد در رقابت مقدماتي جمهوريخواهان پيروز خواهد شد.

به گزارش نيويورک پست، سناتور ميت رامني اظهار کرد، دونالد ترامپ، رئيس جمهور آمريکا در صورتي که تصميم به نامزدي مجدد براي کاخ سفيد در سال ۲۰۲۴ بگيرد در کسب کانديداتوري حزب جمهوري خواه پيروز خواهد شد.
اين سناتور جمهوريخواه ايالت يوتا اين صحبت را خطاب به نيويورک تايمز هنگامي که به جايگاه ترامپ در آينده حزب جمهوريخواه پرداخت، مطرح کرد.
رامني بيان کرد: او هم اکنون تاثيري بزرگ و بزرگترين صدا را در حزب من دارد. نمي‌دانم آيا برنامه‌اي براي نامزدي در سال ۲۰۲۴ دارد يا نه اما اگر که اين طور است من مطمئنم او در رقابت مقدماتي پيروز خواهد شد.
رامني تصريح کرد، "بين الان و سال ۲۰۲۴ خيلي چيزها ميتواند رخ دهد" اما به نظرسنجي‌هايي استناد کرد که نشان مي‌دهند ترامپ در صورت حضور در اين رقابت "به شکل قاطع پيروز خواهد شد".

يک نظرسنجي پولتيکو/مورنينگ کانسالت که در روزهاي بعد از تبرئه ترامپ در محاکمه مربوط به استيضاح اخيرش در سنا انجام شد نشان داد که ۵۳ درصد از جمهوريخواهان در رقابت مقدماتي به ترامپ راي مي‌دهند. مايک پنس، معاون ترامپ در زمان رياست جمهوري در اين نظرسنجي ۱۲ درصد راي کسب کرد. کانديداهاي ديگر در اين نظرسنجي درصدهاي تک رقمي کسب کردند.
اما اين سناتور ايالت يوتا تصريح کرد، حامي ترامپ نخواهد بود و به جايش طرف حوزه انتخابيه کوچکتر خودش را گرفته و گفت: من احتمالا پشت کسي خواهم بود که فکر کنم بيشتر شاخه‌اي در حزب جمهوريخواه که من نماينده‌اش هستم را نمايندگي مي‌کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar