برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

اعتراف صهیونیست‌ها به ناکامی گنبد آهنین؛ سعی کردیم اما نشد!

منبع
فارس
بروزرسانی
اعتراف صهیونیست‌ها به ناکامی گنبد آهنین؛ سعی کردیم اما نشد!

فارس/ پس از سخنان وزير جنگ پيشين رژيم صهيونيستي درباره سر جنگي 200 کيلويي موشک شليک شده به نزديکي تأسيسات اتمي ديمونا در جنوب فلسطين اشغالي، وزير جنگ فعلي اين رژيم نيز به شکست در رهگيري موشک اذعان کرد.

روزنامه عبري‌زبان «يديعوت‌ آحارانوت»، بعداز‌ظهر امروز (پنجشنبه)، گزارش داد که «بني گانتز» وزير جنگ رژيم صهيونيستي در پاسخ به سؤالي به موضوع شليک موشک به نزديکي تأسيسات اتمي «ديمونا» در جنوب فلسطين اشغالي واکنش نشان داده است.
وبگاه خبري «الاعلام الحربي المرکزي» با نقل اين گزارش خبر داد که وزير جنگ رژيم صهيونيستي مدعي شده: «يک موشک ضدهواپيما به سمت پرنده‌هاي ما و از راه هوا شليک شد».
گانتز در ادامه افزود: «براي رهگيري موشک تلاش صورت گرفت؛ اما با شکست مواجه شد. ما همچنان درباره اين حادثه تحقيق مي‌کنيم».
اين اظهارات در حالي مطرح مي‌شود که وزير جنگ پيشين رژيم صهيونيستي نيز ظهر امروز به خبر شليک موشک به سمت تأسيسات اتمي ديمونا اشاره کرد و در اين خصوص گفت: «شرايطي که در آن موشکي با سر جنگي ۲۰۰ کيلوگرمي به سمت اسرائيل شليک مي‌شود، مي‌توانست به گونه‌اي ديگر رقم بخورد. نتانياهو مي‌خوابد تا تنها براي انجام امور شخصي خود آماده شود».
بامداد امروز بود که منابع محلي در فلسطين اشغالي از به‌صدا درآمدن آژير‌هاي هشدار حمله موشکي در اطراف تأسيستات اتمي ديمونا خبر دادند.
پس از شنيده شدن صداي آژيرهاي خطر، منابع عبري‌ گزارش‌هايي درباره شليک يک موشک از خاک سوريه به سمت جنوب فلسطين اشغالي منتشر کردند.
ارتش رژيم صهيونيستي، لحظاتي بعد گزارش‌هاي منتشر شده را تأييد و اعلام کرد که موشکي به سوي مناطق نزديک به تأسيسات اتمي ديمونا شليک شده که پدافند هوايي اين رژيم در رهگيري آن ناموفق عمل کرده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar