برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

اسرائیل پیشنهاد سازمان ملل برای آتش‌بس را رد کرد

منبع
فارس
بروزرسانی
اسرائیل پیشنهاد سازمان ملل برای آتش‌بس را رد کرد

فارس/ يک منبع فلسطيني امروز (چهارشنبه) گفت که «تور وينسلند» نماينده ويژه سازمان ملل در امور صلح در غرب آسيا، به رژيم صهيونيستي و جنبش حماس پيشنهاد آتش‌بس را داده اما تل آويو آن را نپذيرفته است.

به نوشته وبگاه عرب۴۸، اين منبع فلسطيني بدون ذکر نام خود، گفت که جنبش حماس نيز از آن‌جايي که رژيم صهيونيستي طرح آتش‌بس را نپذيرفته، خواسته نماينده سازمان ملل را بي پاسخ گذاشته است.
به گفته وي، وينسلند با ارائه طرح آتش‌بس فوري، گفته است که اگر درگيري‌ها متوقف نشود، اوضاع به سمت يک جنگ فراگير خواهد رفت و در آن صورت کنترل شرايط از دست خارج خواهد شد.
درگيري ميان مقاومت فلسطين و رژيم صهيونيستي از روز دوشنبه و پس از پايان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آويو مبني بر لزوم پايان تجاوزات اين رژيم در قدس و مسجدالاقصي آغاز شده است.
وزارت بهداشت فلسطين اعلام کرده است که شمار شهداي حمله رژيم اسرائيل به نوار غزه تاکنون (چهارشنبه) به ۳۵ نفر رسيده که در ميان آنها دوازده کودک و سه زن وجود دارند. همچنين تعداد مجروحان به ۲۳۳ نفر رسيده است.

بنا بر گزارش تلويزيون رژيم صهيونيستي، در اين سه روز حدود ۱۰۰۰ موشک و راکت به سمت فلسطين اشغالي شليک شده است و حداقل پنج صهيونيست در اين حملات به هلاکت رسيده و بيش از ۱۰۰ نفر از آنها نيز مجروح شده‌اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar