برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اتریش به‌جای غزه با صهیونیست‌های کودک‌کش اعلام همدردی کرد

منبع
فارس
بروزرسانی
اتریش به‌جای غزه با صهیونیست‌های کودک‌کش اعلام همدردی کرد

فارس/ پرچم رژيم صهيونيستي در مقر دولت اتريش، براي اعلام همبستگي با صهيونيست‌هايي که در عمليات‌هاي راکتي مقاومت به هلاکت رسيده‌اند، به حالت نيمه‌افراشته درآمد.

«سباستين کورتس» صدراعظم اتريش به‌جاي اعلام همدردي با خانواده‌هاي شهدا و مجروحان فلسطيني در حملات ددمنشانه رژيم صهيونيستي به نوار غزه، از تل‌آويو حمايت کرد.

کورتس امروز (جمعه) در صفحه توئيتر خود مدعي شد که با صهيونيست‌هايي که در عمليات‌هاي راکتي گروه‌هاي مقاومت فلسطيني به هلاکت رسيده يا زخمي شدند، همدردي مي‌کند.

در حالي که اين صهيونيست‌هاي ددمنش هستند که با حملات تروريستي به مردم بي‌گناه غزه آنها را به خاک و خون مي‌کشند، اما صدراعظم اتريش گروه‌هاي مقاومت فلسطيني را «تروريست» ادعا کرد.

وي اعلام کرد که دستور داده تا پرچم‌هاي رژيم صهيونيستي نصب‌شده بالاي مقر دولت اتريش در وين، به حالت نيمه‌افراشته درآيد.

کورتس به‌جاي محکوم کردن کشتار بيش از ۱۰۰ فلسطيني و مجروح شدن حداقل ۶۰۰ نفر در حملات وحشيانه صهيونيست‌ها به غزه، در ادامه اين توئيت نوشت: «حملات تروريستي به اسرائيل بايد به شديدترين لحن محکوم شوند! همه ما با طرف اسرائيلي هستيم».

درگيري ميان مقاومت فلسطين و رژيم صهيونيستي از روز دوشنبه و پس از پايان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آويو مبني بر لزوم پايان تجاوزات اين رژيم در قدس و مسجدالاقصي آغاز شده است. وزارت بهداشت نوار غزه امروز اعلام کرد که تا اين لحظه، شمار قربانيان حملات ددمنشانه صهيونيست‌ها به ۱۱۹ شهيد از جمله ۲۷ کودک و ۱۱ زن رسيده است. همچنين بيش از ۶۰۰ فلسطيني تا کنون مجروح شده‌اند.

«ابوحمزه» سخنگوي نظامي گروه سرايا القدس شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي فلسطين  در واکنش به تهديد رژيم صهيونيستي به حمله زميني عليه غزه تاکيد کرد که نبرد زميني کوتاه‌ترين راه براي رسيدن مقاومت به پيروزي است و در اين نبرد سرنوشت نظاميان صهيونيستي جز کشته يا اسير شدن نخواهد بود.

حمايت کورتس از صهيونيست‌ها در حالي است که سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي امروز اعلام کرد در حملات بامدادي به نوار غزه، ۱۶۰ جنگنده حدود ۴۵۰ موشک را در عرض فقط ۴۰ دقيقه به اهداف متعددي در شمال غزه شليک کردند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره