برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیشنهاد ایجاد "نیروی واکنش سریع" برای امنیت کنگره آمریکا

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پیشنهاد ایجاد "نیروی واکنش سریع" برای امنیت کنگره آمریکا

ايسنا/ دموکرات‌هاي مجلس نمايندگان آمريکا، لايحه جديدي را ارائه کرده‌اند که ۲۰۰ ميليون دلار به گارد ملي هوايي ناحيه کلمبيا (واشنگتن) اختصاص مي‌دهد تا يک نيروي واکنش سريع از اعضا را آماده کند که آماده پاسخ به هرگونه خشونت يا تهديدات نسبت به کنگره آمريکا باشند.

به نقل از اسپوتنيک، اين لايحه که توسط "روزا دلورو"، رئيس کميته اعتبارات مجلس ارائه شد، به طيف گسترده‌اي از مسائل از جمله بودجه بهبود امنيت زمين‌هاي اطراف کنگره و اقدامات ويژه براي تقويت پادمان‌ها و افزايش آمادگي قانون‌گذاران، چه در دفاتر ناحيه‌اي و چه نيروي پليس کنگره، مي‌پردازد.

تحت حمايت اضافي ۱.۹ ميليارد دلاري که از سوي رهبران مجلس نمايندگان رونمايي شده، اين بسته همچنين شامل حدود ۵۲۱ ميليون دلار هزينه پيش‌بيني نشده و هزينه‌هاي عملياتي براي ادامه استقرار گارد براي دفاع از کنگره در پي حمله ماه ژانويه به ساختمان کنگره است.

طبق گزارش ميليتري تايمز، اين هزينه‌هاي جبراني تقريباً برابر با مقدار پولي است که در لايحه به پروژه‌هاي بالقوه حفاظت از زمين‌ها در مجتمع کنگره اختصاص داده شده است؛ مانند حفاظ‌گذاري با قابليت عقب‌نشيني تا جمعيت‌هاي بزرگ را از سرازير شدن به اين زمين‌ها در هنگام تظاهرات يا رويدادهاي احتمالي آينده، دور نگه دارد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar