logo
برگزیده
بین الملل

انگلیس بازهم کاسه داغ‌تر از آش شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
انگلیس بازهم کاسه داغ‌تر از آش شد

ايسنا/ لندن معتقد است بايد تحقيقات کاملي درباره شرايط و وضعيت کنوني شاهدخت دبي انجام شود

به گزارش روزنامه گاردين، اين درخواست از سوي دولت لندن پس از آن مطرح شد که سومين تصوير از لطيفه، شاهدخت دبي در صفحه اينستاگرام دوستش در حاليکه در يک مرکز خريد در دبي در کنار دوستانش نشسته، منتشر شد و اين گمانه زني به وجود آمد که وي به صورت کامل از حصر خانگي آزاد شده است.
پيتر هين، وزير سابق امور خارجه انگليس گفت: وزراي کشور بايد کندي و آهسته عمل کردن درباره وضعيت اين زن جوان را کنار بگذارند و به دنبال اثبات کامل و مناسب درباره آزادي و زندگي او باشند. اين تصاوير چيزي را به ما نشان نمي‌دهد. به طور مثال او چرا هنوز اجازه ندارد تا به صورت مستقيم با رسانه‌ها صحبت کند؟
وي يکي از افرادي است که به دنبال اعمال فشار بر دولت لندن به منظور اقدامات بيشتر و مداخله براي دفاع از حق آزادي لطيفه هستند که شامل تصرف و توقيف اموال و دارايي هاي شيخ محمد بن رشيد آل مختوم، حاکم دوبي مي‌شود.
لطيفه ۳۵ ساله از مارس ۲۰۱۸ و از زمان فرار نافرجام از دوبي در انظار عمومي ديده نشده بود.

روز شنبه تصويري از وي به همراه يکي از دوستانش در تراس يک رستوران ايتاليايي در دوبي توسط دوستش در صفحه اينستاگرام منتشر شد.
لطيفه در ۲۰۱۸ زماني در مرکز توجه جهاني قرار گرفت که يک گروه حقوق بشري ويدئويي را از سوي وي منتشر کرد که نشان مي داد وي قصد داشته تا از دوبي فرار کند اما در ساحل هند و توسط نيروهاي امنيتي دستگير و به دوبي بازگردانده شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar