logo

انفجار خودروی بمبگذاری شده در ریف حلب

منبع
فارس
بروزرسانی
انفجار خودروی بمبگذاری شده در ریف حلب

فارس/ ظهر امروز سه‌شنبه يک خودروي بمبگذاري شده در روستاي «کفرجنه» در ريف عفرين از توابع استان حلب منفجر شد.

براساس گزارش وبگاه «ديده‌بان حقوق بشر سوريه»، به دنبال وقع اين انفجار در روستاي «کفرجنه» که از جمله مناطق تحت نفوذ ترکيه و گروه‌هاي مسلح تحت نفوذ آن به شمار مي رود، دو نفر از جمله راننده خودروي بمبگذاري شده کشته و 4 نفر از حاضرين در منطقه زخمي شدند.
منابع محلي نيز گزارش داده‌اند که خودرويي بمبگذاري شده در روستاي «کفر جنه» منفجر شده و در اثر آن دو نفر که هويت آنها مشخص نيست کشته شدند. همچنين در اين حادثه چند نفر زخمي شده و خساراتي مادي به محل حادثه وارد شده است.
ديده‌بان حقوق بشر سوريه هشتم ماه ژوئن گذشته نيز از مناطق تحت اشغال نيروهاي ترکيه و گروه‌هاي مسلح وابسته به آن در ريف شمال غربي حلب گزارش داده بود که يک خودروي بمبگذاري شده در محله محموديه شهر عفرين منفجر شده که دستکم خسارات مادي بر جاي گذاشته است.
براساس گزارش «سانا»، مدت‌هاست که مناطق تحت اشغال گروه‌هاي مسلح وابسته به ترکيه شاهد آشفتگي و حوادث مختلف امنيتي به دليل وقوع درگيري بين خود اين گروه‌ها درخصوص تقسيم مناطق تحت نفوذ است و شهرهاي «عفرين» و «الباب» بارها شاهد وقوع انفجار خودرو يا موتورسيکلت‌هاي بمبگذاري شده طي چند ماه اخير بوده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره