برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به «خان‌یونس» در نوار غزه

منبع
فارس
بروزرسانی
حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به «خان‌یونس» در نوار غزه

فارس/ منابع محلي فلسطيني از حمله جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي به پايگاه مقاومت در جنوب نوار غزه خبر دادند.

رسانه‌هاي عربي از جمله خبرگزاري فلسطيني «شهاب» و شبکه «الجزيره» بامداد سه‌شنبه از شنيده‌شدن صداي انفجار مهيب در غرب شهر «خان‌يونس» در نوار غزه خبر دادند.

خبرنگار شهاب از نوار غزه گزارش داد که جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي پايگاه «قادسيه» در خان‌يونس را با چند فروند موشک هدف قرار داده‌اند.

شبکه الميادين دقايقي بعد خبر داد که اين حملات به پايان نرسيده و هواپيماهاي جنگي رژيم اشغالگر همچنان در حال بمباران خان‌يونس هستند.

رسانه‌هاي فلسطيني مي‌گويند اين بمباران‌ها به‌قدري شديد بوده که صداي مهيب آن کل نوار غزه را لرزانده و نور زياد آن نيز از فواصل قابل مشاهده بود.

خبرگزاري فلسطيني صفا نيز نوشت: «رزمندگان مقاومت فلسطين نيز با سامانه‌هاي ضدهوايي در حال شليک به سمت هواپيماهاي اشغالگر هستند که پروازهاي گسترده‌اي را در ارتفاع کم بر فراز غزه انجام مي‌دهند».

دقايقي بعد، خبرگزاري شهاب اعلام کرد که جنگنده‌هاي اسرائيلي در حمله مجدد به خان‌يونس، پايگاه «القدس» در غرب اين شهر را هدف قرار دادند.

نيروي هوايي رژيم صهيونيستي نيز با صدور بيانيه‌اي ضمن تاييد اين حملات، مدعي شد: «هواپيماهاي جنگي امشب (سه‌شنبه) به محلي براي توليد موشک توسط حماس و همچنين يک مجتمع نظامي در خان‌يونس حمله کردند که کارخانه بتن مورد استفاده براي ساخت تونل در آن واقع شده است... اين حملات در واکنش به ارسال بالن‌هاي آتش‌زا به اسرائيل انجام شد».

ارسال بالن‌هاي آتش‌زا از نوار غزه باعث وقوع حريق‌هايي در زمين‌هاي اشغال‌شده توسط شهرک‌نشين‌هاي صهيونيست شده و خشم مقام‌هاي تل‌آويو از جمله «نفتالي بنت» نخست‌وزير اين رژيم را در پي داشته است.

بنت اخيرا در اين خصوص گفت: «همچنان تأکيد دارم که پاسخ ارتش به ارسال بالن‌هاي آتش‌زا بايد همچون پاسخ به موشک‌پراکني‌ باشد».

اين در حالي است که جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي هفته قبل نيز حملات گسترده و سنگيني را به مناطق مختلف از نوار غزه انجام دادند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره