logo
برگزیده
بین الملل

تیراندازی مرگبار در واشنگتن با 4 کشته

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
تیراندازی مرگبار در واشنگتن با 4 کشته

باشگاه خبرنگاران/ پلیس شهر تاکومای واشنگتن اعلام کرد بر اثر تیراندازی در این شهر ۲ مرد و ۲ زن جان خود را از دست دادند.

به گزارش عرب نیوز، پلیس شهر تاکوما در ایالت واشنگتن  اعلام کرد بر اثر تیراندازی در بعد از ظهر روز پنجشنبه در این شهر چهار نفر کشته شدند.
اداره پلیس تاکوما حدود ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر در توییتر خود نوشت دو زن و یک مرد در محل فوت کردند و یک مرد با جراحات جانی به بیمارستان منتقل شده است. حدود ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر، پلیس در توییتر دیگری اعلام کرد که فرد منتقل شده به بیمارستان نیز بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
بر اساس گفته پلیس  تیراندازی در بلوک ۴۲۰۰ خیابان اورت، نزدیک محله استساید رخ داده است. از عاملان تیراندازی خبری در دسترس نیست. کارآگاهان برای بررسی صحنه جنایت در محل حاضر شدند.
پایگاه اینترنتی نشریه هیل آمریکا در گزارشی نوشت که براساس آمار جدیدی که مرکز بایگانی خشونت‌های مسلحانه تهیه و منتشر کرده، از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون در آمریکا ۱۴ هزار و ۷۲۳ مورد قتل و تیراندازی مرگبار به ثبت رسیده است.
افزایش تیراندازی‌های گروهی و خشونت‌های مسلحانه در کل باعث نشده است کنگره درصدد تصویب قانونی به منظور کاهش آن برآید. امسال هیچگونه اقدام جدی برای اصلاح قوانین مربوط به حمل و نگهداری سلاح در کنگره اتخاذ نشده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره