برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رزمایش نظامی ارتش یمن؛ تمرین به‌دست‌گرفتن کنترل شهرک‌های صهیونیستی

منبع
مهر
بروزرسانی
رزمایش نظامی ارتش یمن؛ تمرین به‌دست‌گرفتن کنترل شهرک‌های صهیونیستی

مهر/ ارتش یمن رزمایشی نظامی را با حضور یگان‌های نظامی مختلف یمن و با عنوان «برای نبرد موعود و جهاد مقدس آماده‌ایم» به اجرا درآورد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، ارتش یمن اعلام کرد که رزمایشی نظامی را با شعار «برای نبرد موعود و جهاد مقدس آماده‌ایم» به انجام رسانده است.

در این رزمایش چندین یگان نظامی ارتش یمن از جمله یگان‌های پهپادی، ضدزره، تک‌تیراندازان، مهندسی، توپخانه، زرهی، پیاده، مخابرات و نیروهای ویژه حضور داشتند.

تمامی یگان‌های شرکت‌کننده در این رزمایش مأموریت‌های تعیین‌شده خود را با توانایی و اقتدار در چارچوب عملیات محول به آن‌ها اجرا کردند؛ این موضوع سطح برنامه‌ریزی، هماهنگی و تکامل میان یگان‌ها را به بهترین شکل به نمایش گذاشت تا بتوانند از این طریق کنترل شهرک فرضی دشمن صهیونیست را به دست بگیرند و نظامیان باقیمانده دشمن را پیش از انفجار این شهرک، به اسارت درآورند.


این رزمایش نظامی، مهارت‌های یگان‌های شرکت‌کننده در آن و توانمندی‌های کسب‌شده از سوی آن‌ها از طریق تجربه‌های میدانی و ایفای نقش‌های نظامی ویژه را به نمایش گذاشت.

یگان‌های شرکت‌کننده در این رزمایش در بیانیه‌ای بر پایبندی کامل دینی، اخلاقی و انسانی خود در ایستادگی در کنار مقاومت فلسطین و محور مقاومت و جهاد در نبرد مقدس برای آزادی کامل فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست تاکید کردند.

این یگان‌ها تصریح کردند که در راستای اجرای دستورات خداوند متعال در قرآن کریم، تجهیزات و نیروهای لازم جهت رویارویی با دشمن آمریکایی و صهیونیستی را فراهم کرده‌اند.

همچنین برخی فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی یمنی از نزدیک شاهد برگزاری این رزمایش ارتش یمن بودند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره