نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«صلح آور» قهرمان کشتی کچ که یک ابرقهرمان بامزه‌ شد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«صلح آور» قهرمان کشتی کچ که یک ابرقهرمان بامزه‌ شد

آخرین خبر/ جان سینا قهرمان دنیای کشتی‌کچ، پس از بازی در فیلم موفق و پرفروش «جوخه انتحار» در اسپین‌آف همان فیلم یعنی «صلح‌آور» حسابی درخشیده، طوری‌که سریال از کاربران IMDB  امتیاز بالای 8.5 و از سایت راتن تومیتوز امتیاز 93 را گرفته است. «صلح‌آور» سریالی ابرقهرمانی، اکشن و کمدی است که فصل اولش با دوبله فارسی اختصاصی، بدون نیاز به اشتراک در دسترس شماست. اما اگر می‌خواهید بدانید چرا باید به تماشای این سریال بنشینید در ادامه با ما باشید.

چرا «صلح‌آور»؟

از یک سریال خوب و سرگرم‌کننده چه انتظاری دارید؟ حوصله سربر نباشد؟ داستان سرراست داشته باشد؟ به‌قدر کافی هم که غم و قصه داریم، اگر کمک کند از این شرایط خارج شویم چه بهتر. حالا اگر اکشن بود، یک بازیگر خفن داشت و کمی هم خنداندمان چه بهتر. خب «صلح‌آور» همه این ویژگی‌ها را دارد. طبیعتاً در این سریال با اثر پیچیده و چندلایه مواجه نیستید و فقط هدفش سرگرمی شماست که به‌خوبی هم به‌هدفش می‌رسد. 

داستانش چیه؟

اگر فیلم «جوخه انتحار» را دیده باشید جناب کریستوفر اسمیت را می‌شناسید، یک آدمکش حرفه‌ای، با توانایی‌های استثنایی که عاشق صلح است و حاضر است هرچه‌قدر که لازم باشد آدم بکشد تا صلح در جهان حکمفرما شود. حالا سریال قصه مستقل این‌شخصیت را تعریف می‌کند. البته برای تماشای سریال نیازی به تماشای «جوخه انتحار» ندارید. کریستوفر اسمیت که اسم صلح‌آور را روی خودش گذاشته در زندان است و ازای محکومیتش باید در یک عملیات مخفی دولتی شرکت کند؛ عملیاتی در کنار تیمی که ترکیب‌شان عجیب و بامزه است. (برای تماشا کلیک کنید

قهرمان به‌شدت خاکستری

خب عادت داریم ابرقهرمانان را در قامت شخصیت‌های سفید و قوی ببینیم. اما صلح‌آور (برای تماشا اینجا کلیک کنید) یک قهرمان خشن، خاکستری و بامزه است که نقاط ضعف زیادی دارد. در عین‌حال که مهارت‌های زیادی در استفاده از انواع سلاح دارد؛ گاهی نژادپرست می‌شود، گاهی خنگ است و گاهی هم با هیچ‌کس در دنیا به‌جز عقاب بامزه‌اش نمی‌تواند ارتباط برقرار کند. 

ترکیب جان‌سینا و جیمز گان

جان‌سینا پیش از ورود به‌دنیای سینما و تلویزیون با شهرتش در دنیای کشتی‌کچ، به‌خصوص قهرمانی‌های مکرر در لیگ wwe  شناخته می‌شد و حالا در این سریال بازیگر کارگردانی است که فیلم‌های موفق و پرفروشی را در کارنامه دارد. جیمز گان کارگردان سریال تا به‌حال فیلم‌های موفقی مثل «نگهبانان کهکشان» 1 و 2، و «جوخه‌انتحار» را ساخته و  تخصصش در ترکیب اکشن، جلوه‌های ویژه، با شخصیت‌های خودمانی و بامزه است و بی‌دلیل نیست شبکه اچ،بی‌او مکس، برای تولید این‌سریال پرهزینه و پرستاره که اولین تجربه کمپانی دی‌سی در سریال‌سازی براساس کامیک‌بوک‌هاست به جیمز گان اعتماد کرده است. البته این همه ماجرا نیست. در نسخه پیشنهادی ما شما می‌توانید از دوبله اختصاصی و حرفه‌ای بهترین‌های دوبله کشور لذت ببرید؛ بدون‌این‌که نیازی به‌خرید اشتراک داشته باشید. اگر مشترک همراه‌اول، ایرانسل و رایتل هستید فقط کافی‌است «آخرین‌خبر»تان را به‌روز کنید و به‌لینک زیر بروید. 

>>> لینک تماشای سریال صلح آور

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره