نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

برای آخر هفته یک کمدیِ فلسفی درخشان ببینیم: «پی-کی»

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
برای آخر هفته یک کمدیِ فلسفی درخشان ببینیم: «پی-کی»

آخرین خبر/ سینمای هند به‌خاطر داستان‌های تقریباً تکراری، مضامین ساده، شخصیت‌پردازی سطحی شامل خوب و بد، سیاه و سفید و از همه فاجعه‌تر صحنه‌های عجیب زد و خورد که با هیچ منطقی جور درنمی‌آید چندان جدی گرفته نمی‌شود. اما چند سالی است که موج تازه‌ای در این سینما شکل گرفته که خط‌شکنش فیلم جسورانه «پی‌کی» با بازی عامرخان بود. فیلمی در نقد صریح خرافات در جامعه هند. خرافاتی که در ظاهر ریشه در باورهای اقوام مختلف این کشور دارد اما در واقع فرمول شکل‌گیری‌اش بین همه مردم دنیا مشترک است.

یک فضایی معصوم در سیاره‌ای پر از نیرنگ

فیلم داستان یک موجود فضایی است که تنها وسیله ارتباطی با سفیه‌اش را از دست می‌دهد و روی زمین آواره می‌شود. او که تلاش می‌کند با زندگی مردم زمین آشنا شود دچار چالش‌های فکری می‌شود. این‌که چطور مردم خیلی راحت هرچیزی را باور می‌کنند؟ چرا مردم هرلحظه باورهای‌شان نقض می‌شود؟ چرا اینقدر راحت اسیر خرافه می‌شوند و... این فیلم جسورانه که حتی در خود هند هنگام اکران دچار چالش‌های جدی مثل تهدید کارگردان شده بود، سعی می‌کند شیوه تفکر صحیح را به‌مردم یاد بدهد و تلاش کنید مردم را از خرافه و باورهای سطحی دور کند. همین نگاه تازه که توام با کمدی جذابی مبتنی بر پارادوکس شخصیت اصلی با محیط متفاوتش شده بود باعث شد فیلم در جشنواره کن سال 2014 مورد توجه قرار بگیرد و همین‌طور مخاطب جهانی امتیازات بالایی به آن بدهند. با تماشای این فیلم نگاه‌تان به سینمای هند تغییر خواهد کرد. فیلمی که دوبله فارسی اختصاصی هم دارد.

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره