نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

سفری به دنیای عجایب با «والت دیزنی»

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سفری به دنیای عجایب با «والت دیزنی»

آخرین خبر/ بالاخره بعد از مدت‌ها محصول جدید «والت دیزنی» یعنی «دنیای عجیب و غریب» اکران شد. فیلمی که تیزرهای جذاب و خوش‌آب‌و‌رنگش حسابی همه را جذب کرده بود. این اثر والت دیزنی در نگاه اول یک داستان کلاسیک مثل بقیه محصولات این کمپانی معروف نیست. اما در عین‌حال یک اثر سرشار از رنگ و فانتزی و درباره خانواده ماجراجویی است که در شهری خیالی زندگی می‌کنند. فیلم ترکیبی از ماجراجویی و کمدی است و فوق‌ستاره‌هایی مثل «جک گیلنهال» صداپیشه آن هستند. در ادامه به معرفی این پویانمایی زیبا می‌پردازیم.

سفر به دنیای ناشناخته

یائگر مردی ماجراجوست که می‌خواهد از شهرشان که در محاصره کوه‌هاست عبور کند. اما پسرش سرچر مخالف این ماجراجویی است. یائگر ناپدید می‌شود و سال‌ها بعد سرچر تبدیل به کشاورز محبوبی می‌شود که با کِشت نوعی گیاه جادویی انرژی شهر را تامین می‌کند. سرچر و خانواده‌اش زندگی خوبی دارند؛ اما ایتان فرزند خانواده دوست دارد مثل پدربزرگش یک ماجراجوی معروف شود. برای همین وقتی یک گروه از ماجراجویان به سرچر هشدار می‌دهند که اتفاق مرموز باعث از بین رفتن پاندو به‌عنوان منبع انرژی شهر شده، ایتان هم همراه پدرش سرچر سمت دنیایی ناشناخته می‌رود. آن‌ها در دنیایی پررنگ و عجیب با مرد پشمالویی مواجه می‌شوند که شبیه پدرمفقود شده سرچر یعنی یائگر است. اتحاد آن‌ها شروع ماجراجویی در دنیایی است که موجوداتش عجیب هستند. آن‌ها تلاش می‌کنند زندگی دیگران را نجات دهند و به‌شهر برگردند... (تماشای فیلم با دوبله اختصاصی)

چرا ببینیم؟

فیلم یک ورودی جذاب و خوش‌ضربه دارد. بدون هیچ معطلی هیجان داستان شروع می‌شود. داستان جذابش برای همه خانواده قلاب خوبی دارد و خوش‌رنگ و لعاب بودنش حتی بچه‌های 4 تا 6 سال را هم جذب می‌کند. فیلم تلاش می‌کند روایتی متفاوت از آثار همیشگی دیزنی با محوریت خیر و شر داشته باشد. از همه مهم‌تر این‌که یک دوبله اختصاصی و شیرین هم به فیلم اضافه شده که شما را از پیدا کردن زیرنویس هماهنگ بی‌نیاز می‌کند و حتی برای بچه‌ها هم که عادت به زیرنویس ندارند مفید است.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی 

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






   
.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره