نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

کریسمس خونین با حضور قاتلی توقف‌ناپذیر 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
کریسمس خونین با حضور قاتلی توقف‌ناپذیر 

آخرین خبر/ در این روزهای کریسمسی هیچ چیزی مثل تماشای فیلم در حال‌وهوای برفی نمی‌چسبد. البته همه فیلم‌های کریسمسی خوش‌رنگ و شاد نیستند. گاهی کریسمس زمینه یک فیلم ژانر وحشت است مثل «کریسمسِ خونین کریسمس». فیلمی درباره یک روبات قاتل که از دل یک اسباب‌بازی فروشی بیرون می‌آید و بدون توقف می‌خواهد همه را تارومار کند.

موتور فیلم کمی دیر شروع می‌شود اما داستان متفاوت و دلهره جالبی را به مخاطب تزریق می‌کند. فیلم اکشنی ترکیبی دارد که نوعی تریلر را هم ارائه می‌کند. تعقیب و گریزی پرهیجان بین شخصیت‌های اصلی و یک ماشین کشتار که با لباس بابانوئل، به‌جای هدیه در فکر کشتن آدم‌هاست. برای همین فیلم روی لبه اکشن و اسلشر هم راه می‌رود و اگر به زیرشاخه اسلشر در ژانر وحشت هم علاقه دارید این فیلم می‌تواند برای شما گزینه خوبی باشد. در عین حال از فیلم انتظار یک درام قوی را نداشته باشید.

>>> تماشای فیلم با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره