نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

وقتی «ارواح» حسابی می‌خندانند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
وقتی «ارواح» حسابی می‌خندانند

آخرین خبر/ عادت داریم در فیلم‌ها و سریال‌ها از ارواح نفرین‌شده بترسیم. ارواحی که به‌طور معمول یک کار نیمه‌تمام در دنیای زنده‌ها دارند برای همین روح‌شان یک‌جایی بین در و دیوار گیر کرده و تا رسیدن به آرامش، مدام مردم‌آزاری می‌کنند. اما بد نیست بدانید ارواح بامزه، بامرام، اهل دل، پایه و شیرین هم در دنیای فیلم و سریال هست؛ مثل شخصیت‌های سریال «ارواح» که باعث می‌شوند بی‌وقفه بخندید. سریالی شیرین، سرگرم‌کننده، گاهی آموزنده و البته سالم که می‌شود با بچه‌های بالای 10 سال هم به‌راحتی و بدون نگرانی از خشونت، محتوای بد و... تماشایش کرد. با معرفی این اثر متفاوت همراه ما باشید.

مسخره‌ترین ارواح تاریخ

سریال داستان یک زوج جوان است که عمارتی قدیمی را به ارث می‌برند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند ساختمان را بازسازی کنند تا بتوانند به‌عنوان هتل از آن درآمدزایی داشته باشند. اما مشکل این‌جاست که یک مُشت ارواح خُل وچِل در این عمارت حضور دارند که چون نفرین شده‌اند نمی‌توانند به عالم ارواح بروند و از زندگی در عمارت راضی هستند. برای همین دوست ندارند محل زندگی‌شان تبدیل به یک هتل پررفت و آمد شود. روح یک وایکینگ قدیمی که در زمان زنده بودنش تلویزیون و اینترنت نبوده، روح یک خواننده اپرا که مرگش مشکوک بوده. روح یک دختر سرخوش و معتاد که می‌خواسته با یک خرس دوست باشد اما به قتل رسیده و روح یک بیزنسمن عیاش از جمله این روح‌ها هستند. روح‌ها برای بازی و تفریح کنار هم چالش‌های زیادی دارند. به‌طور مثال نصف آن‌ها مظاهر فناوری را نمی‌شناسند. بامزه‌ترین روح این جمع یکی از آدم‌هایی است که دو قرن قبل در استقلال آمریکا موثر بوده اما در اثر اسهال‌خونی فوت کرده و هیچ اسمی از او در تاریخ نیست. حالا ارواح دست‌به‌یکی کردند تا زوج جوان که مالکان جدید خانه هستند را فراری دهند. غافل از این‌که با زوجی پایه و بامزه طرفند که به‌این راحتی از میدان به‌در نمی‌شوند. (تماشای سریال با زیرنویس فارسی)

چرا ببینیم؟

سریال با تکیه بر تفاوت‌ها و تناقض‌هایی که دورهم بودن چند شخصیت از قرن‌ها و فرهنگ‌های مختلف ایجاد می‌کند فضای بامزه‌ای را طراحی کرده. بازی‌های جذاب، شوخی‌های سرضرب، ریتم بالا، انرژی تصاویر که ناشی از لوکیشین جذاب و سرسبز است و دلایل بسیار دیگر باعث شده با سریالی بامزه طرف باشیم که وقت تلف نمی‌کند و از قسمت اول مخاطب را همراه می‌کند. جالب‌تر این‌که در دل این داستان بامزه سریال حرف‌های مهمی درباره دموکراسی، نژادپرستی، اختلاف نسل‌ها، عواطف انسانی و... هم دارد. اگر نِت همراه دارید روی لینک زیر بزنید و در این روزهای برفی سرگرم شوید. اگر هم از نت خانگی استفاده می‌کنید یک اشتراک با تخفیف ویژه بخرید و از تماشای نامحدود تمام آثار بخش «فیلم و سریال» لذت ببرید.

>>> تماشای سریال با زیرنویس فارسی

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 

.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره