نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

معرفی انیمه توموداچی گیم «بازی دوستان»

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
معرفی انیمه توموداچی گیم «بازی دوستان»

آخرین خبر/ «رفیقت را بفروش و برنده شو»؛ این جمله شاید بتواند به تنهایی شرح دهنده صفر تا صد قاعده انیمه «بازی دوستان» یا «بازی توموداچی» باشد. قانونی که باید پایش بنشینید و تماشایش کنید که چطور کار می‌کند.

یوئیچی شخصیت مطرح و متفاوت این انیمه معتقد است که ارزش دوستی ورای مادیات است اما بدون پول هم که نمی‌شود سر سالم به مقصد رساند. «بازی دوستان» از جایی آغاز می‌شود که پول‌های صندوق دبیرستان به دست یک دانش‌آموز ناشناس به سرقت برده می‌شود. این پول‌ها که برای یک سفر علمی دسته‌جمعی جمع‌آوری شده بودند، حالا دود شده و به هوا رفته‌اند. شب پس از حادثه دزدی از دبیرستان، یوئیچی و چهار نفر از دوستان او به روشی که خواهید دید، ربوده می‌شوند و در اتاقی عجیب چشم باز می‌کنند. این ربایش که در ابتدا برای شناسایی سارق و پس گرفتن بدهی هنگفت برنامه‌ریزی شده، تبدیل به یک بازی دنباله‌دار و مرحله‌ای موحش می‌شود. پس از مدتی متوجه می‌شویم که ماجرای «بازی توموداچی» فراتر از یافتن یک دزد ساده است و اگر لحظه‌ای غفلت به ذهن بازیکنی راه یابد، متحمل تبعاتی سهمگین خواهد شد. تبعاتی که شامل صدمات جسمانی، حیثیتی و بدهی‌های فرای تصور خواهند بود. شما می‌توانید فصل اول این انیمه بی‌نظیر را از لینک زیر تماشا کنید.

>>> تماشای انیمه «بازی توموداچی»

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:






 
.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره