نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

کمدی، ورزشی سرگرم کننده برای تعطیلات: «راک جوان» 

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
کمدی، ورزشی سرگرم کننده برای تعطیلات: «راک جوان» 

آخرین خبر/ بعد از مدت‌ها بالاخره چند وقت قبل فصل سوم سریال بامزه و جذاب «راک جوان» با بازی دواین جانسون یا همان راک پخش شد. یک سریال ورزشی با کمدی موقعیت درباره پشت صحنه مسابقات کشتی کچ، تاریخچه این ورزش نمایشی و زندگی اسطوره محبوب آن یعنی راک. بد نیست بدانید تهیه‌کننده و ایده‌پرداز سریال خود راک است. کسی‌که رکورددار حضور در فیلم و سریال‌ها در نقش خودش است. اما این‌بار زندگی‌اش با رویکرد کمدی ایده سریال جذابی شده که یک پیش‌بینی سیاسی هم در آن دیده می‌شود یعنی کاندیداتوری راک در انتخابات ریاست جمهوری 2024. با معرفی این سریال که همزمان با پخش جهانی با دوبله اختصاصی عرضه شده همراه ما باشید.

راک رئیس جمهور می‌شود؟

سریال با سفرهای تبلیغاتی راک که نامزد ریاست‌جمهوری است شروع می‌شود. او در یک برنامه تلویزیونی معروف شرکت می‌کند و مجری از او می‌خواهد زندگی‌نامه‌اش را برای مخاطبان تعریف کند. از این‌جا سریال وارد فضای جالبی می‌شود. راک که پسر یک کشتی‌گیر قدیمی بوده از کودکی به‌خاطر شغل پدر و هیکل درشتش مورد توجه بوده. در دنیای کشتی‌کچ سرک می‌کشیده و همین باعث می‌شود با پشت‌پرده این ورزش هم آشنا شویم. هرچند باورش سخت است اما راک در دانشگاه لیسانس جرم‌شناسی می‌گیرد، او که فقر پدر را می‌بیند تصمیم می‌گیرد به‌جای کشتی کچ وارد فوتبال آمریکایی شود و موفقیت‌هایی هم کسب می‌کند. اما بعد از اخراج غیرمنتظره وارد دنیای کشتی کچ می‌شود و برخلاف پدر به ثروت زیادی می‌رسد. او کمتر از یکسال بعد از ورودش قهرمان WWE می‌شود و به محبوبیتی می‌رسد که درهای هالیوود را هم به‌رویش باز می‌کند. البته ماجرا به همین سادگی نیست. در مسیر رسیدن به هرکدام از این موفقیت‌ها با چالش‌هایی مواجه می‌شود که هم سرگرم‌کننده است هم بامزه. (تماشای سریال با دوبله اختصاصی)

چرا ببینیم؟

راک چند وقت قبل اعلام کرد که شاید در سال 2024 به‌عنوان نامزد جمهوری‌خواهان وارد کارزار انتخاباتی شود. هرچند برای ما باورش سخت است. اما فرماندار شدن چهره‌ای مثل آرنولد شوارتزنگر باعث می‌شود ماجرای راک را دور از ذهن ندانیم و ساخت سریالی با این بودجه سنگین و تیم حرفه‌ای هم این ظن را تقویت می‌کند که راک در حال زمینه‌سازی برای چنین هدفی است. برای همین تیم سازنده اثر سعی کرده تمام هنرش را برای جذابیت بیشتر کار خرج کند. همین باعث می‌شود با اثری جذاب و سرگرم‌کننده طرف باشیم که یک دوبله اختصاصی و حرفه‌ای هم دارد.

>>> تماشای سریال با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره