نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

معمای قتل فجیع کودک در جنگل

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
معمای قتل فجیع کودک در جنگل

آخرین خبر/ صبح زود وقتی یک رهگذر عادی در حال پیاده‌روی در جنگل‌های شهر کوچک اوکلاهامای آمریکا بود با جنازه سلاخی‌شده پسربچه‌ای مواجه شد که به‌طرز فجیعی به قتل رسیده بود. با حضور پلیس و پزشکی قانونی مشخص شد پسرک قبل از سلاخی شدن، به طرز ناراحت‌کننده‌ای مورد تعرض هم قرار گرفته است. اسم پسرک «فرانکی پیترسن» است و چند شاهد دیده‌اند که او چند ساعت قبل سوار یک خودروی ون شده که راننده‌اش «تری میتلند» مربی محبوب بیسبال بوده. رالف اندرسون کارآگاه جنایی این پرونده بعد از شنیدن صحبت شاهدان و پیداکردن خودرویی که خون فرانکی و تری روی آن بودند مطمئن می‌شود مربی بیسبال قاتل است برای همین او را وسط یک مسابقه و در حضور آدم‌های زیادی دستگیر می‌کند. اما چند روز بعد مشخص می‌شود تری میتلند در ساعت وقوع جرم در شهر دیگری بوده و حتی در یک همایش سخنرانی کرده. تناقض‌های عجیب پرونده باعث گره‌ای جذاب می‌شود که باعث پرطرفدار شدن مینی‌سریال «بیگانه» از شبکه معروف HBO شده است.

سریالی با حضور هنرپیشه‌های معروفی مثل بن مندسون، جولین نیکلسون و جیسون بیتمن. یک سریال نفس‌گیر با مایه‌های جنایی، معمایی و روان‌شناسی که در همان دو قسمت اول شما را جذب خواهد کرد و بدون آن‌که کشدار و حوصله‌سربر شود در 10 قسمت تمام می‌شود. ضمن‌این‌که می‌توانید از لینک زیر سریال را با دوبله اختصاصی تماشا کنید و لذت ببرید. 

>>> تماشای سریال با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar