نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

اهریمن درونِ آدم‌های معمولی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ در ژانر وحشت همیشه با قربانیانی مواجهیم که اسیر یک موجود ماورائی یا اهریمنی می‌شوند. معدود فیلم‌هایی در این ژانر هستند که به‌جای روایت داستان از زاویه قربانی، از زاویه خود عنصر وحشت داستان را نقل کنند. مثل فیلم معروف «دیگران» با بازی نیکول کیدمن. چنین فیلم‌هایی کم است چون روایت از زاویه دید عامل سیاه فیلم دشوار است و ممکن است موردتوجه مخاطب قرار نگیرد. اما اگر پرداختی مناسبی روی داستان باشد فیلم می‌تواند متفاوت و جذاب باشد مثل فیلم «خون» محصول 2022 با داستانی خاص که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

کابوس اهریمن باتلاق

فیلم داستان مادری به نام جِس است که از شوهرش جدا شده و به همراه دختر و پسرش به نام «اوون» به خانه‌ای قدیمی نقل مکان می‌کنند. سگ خانواده در خانه جدید مدام به نقطه‌ای خیره شده و پارس می‌کند. بعد از چند رفتار مشکوک سگ ناپدید می‌شود و وقتی برمی‌گردد خوی درنده‌ای پیدا می‌کند. در این فاصله خواهر و برادر داستان به باتلاقی که نزدیک خانه‌شان قرار دارد می‌روند و متوجه شرایط ترسناک آن‌جا می‌شوند. وقتی سگ اوون را گاز می‌گیرد تازه داستان شروع می‌شود. چون اوون هم رفتارش عوض می‌شود و سرنوشت شومی در انتظار خانواده خواهد بود. (تماشای فیلم با زیرنویس فارسی)

تاریکی نزدیک است

فیلم زاویه دید متفاوتی نسبت به بقیه فیلم‌های ژانر وحشت دارد؛ به‌نوعی که ما از نقطه عطف فیلمنامه به بعد، راویت سمت تاریک داستان را می‌بینیم. آدم‌هایی که برای بقاء دست به کارهای شیطانی می‌زنند، اما شخصیت تاریکی ندارند. جنبه نمادین و تامل‌برانگیز داستان هم تا حد بسیاری ذهن مخاطب را درگیر می‌کند. از طرفی بخش ترسناکش بیشتر وهم‌آلود است تا وحشتناک. فیلم در پایان ذهن مخاطب را با سئوالات مهمی تنها می‌گذارد؛ آیا اهداف خوب، ابزار پلید و اهریمنی را توجیه می‌کند؟

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:




     
.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar