نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

گربه بانمکی که چکمه می‌پوشد!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
گربه بانمکی که چکمه می‌پوشد!

آخرین خبر/ در این شب‌های سرد که برف چهره بیشتر شهرهای کشور را سفیدپوش کرده و بیشترمان امکان بیرون رفتن هم نداریم، هیچ‌چیزی شبیه تماشای جمعی فیلم در کنار خانواده نمی‌چسبد. «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» یکی از جدیدترین پویانمایی‌های هالیوودی است که با صداپیشگی فوق‌ستاره‌هایی مثل آنتونیو باندراس و سلما هایک اکران شد و فروش جهانی زیاد داشته است. این انیمیشین با الهام از داستان‌های فولکلور و ترکیبی از موتیف‌های شیرین قصه‌گویی می‌تواند بچه‌ها را سرگرم و بزرگترها را راضی کند. با معرفی این انیمیشن همراه ما باشید.

واقعاً گربه 9 تا جون داره؟

داستان فیلم درباره گربه چکمه‌پوش شخصیت بامزه‌ای است که چنان در دنیای فیلم‌های شِرِک موفق بود که دو فیلم مستقل هم براساس شخصیتش تولید شد و هر دو با استقبال مواجه شد. در این فیلم گربه چکمه‌پوش بعد از مبارزه با یک غول‌ بزرگ می‌میرد و بعد از زنده‌شدن می‌فهمد 8 جانش را از دست داده و اگر دوباره طی ماجراجویی‌هایش بمیرد برای همیشه از بین خواهد رفت و جان اضافه‌ای ندارد. برای همین تصمیم می‌گیرد همراه دوست خِنگ و بامزه‌اش برود دنبال ستاره آرزوها تا رویایش یعنی بازگشت 9 جان را محقق کند. اما شخصیت‌های شروری هم دنبال این ستاره آرزو هستند و رقابتی اساسی بین آن‌ها شکل می‌گیرد. این فیلم جالب را می‌توانید از لینک زیر با دوبله فارسی اختصاصی تماشا کنید.

>>> تماشا با دوبله فارسی اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره