نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

«مردی به‌نام اوتو» اقتباسی از رمان بکمن درباره مفهوم زندگی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«مردی به‌نام اوتو» اقتباسی از رمان بکمن درباره مفهوم زندگی

آخرین خبر/ حتما اسم رمان «مردی به‌نام اُوه» را شنیده‌اید، یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین رمان‌های یک دهه اخیر. اثر فردریک بکمن که فیلمی هم به‌ همین نام از روی آن اقتباس شد. حالا هالیوودی‌ها هم دست‌به‌کار شدند تا با بازی تام هنکس، مانوئل گارسیا، ماریانا تروینو و... این کتاب را تبدیل به فیلمی کنند به‌نام «مردی به نام اوتو» که واقعاً حال خوب‌کن است. قطعا می‌دانید که با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر می‌توانید جدیدترین فیلم‌های روز جهان را تماشا کنید. «مردی به‌نام اوتو» یکی از آن‌ها است که امتیاز 7.5 را از کاربران دریافت کرده و تماشایش بعد از یک روز کاری سخت واقعاً می‌چسبد. (تماشای فیلم با زیرنویس فارسی)

داستانش از چه قراره؟

فیلم داستان پیرمردی سخت‌گیر، منزوی و غمگین به‌نام اوتو است که تنها بهانه زندگی یعنی همسرش را مدتی قبل از دست داده، کارش را رها کرده و هر روز با سخت‌گیری مواظب است اهالی محل قوانین را زیرپا نگذارند. او که امیدی به زندگی ندارد تصمیم می‌گیرد به همسرش بپیوندد اما حضور یک خانواده جدید در همسایگی او که بسیار شلوغ، پرحرف و بامزه هستند روند همه چیز را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود نگاه اوتو به زندگی عوض شود. نکته جالب این است که در رمان بکمن، همسایه جدید یک خانواده مهاجر ایرانی هستند. (تماشای فیلم با زیرنویس فارسی)

چرا ببینیم؟

معناگرایی در روان‌شناسی دنبال مفهوم جالبی است، بزرگان این مکتب مثل ویکتور فرانکل می‌گویند زندگی معنایی ندارد جز مفهومی که شما به آن می‌دهید و برایش می‌سازید. اگر معنایی پیدا نکنید بی‌معناست و اگر در سخت‌ترین شرایط باشید اما معنایی پیدا کنید انگیزه‌ای برای ادامه دادن خواهید داشت. فیلم «مردی به‌نام اوتو» درباره همین مفهوم است. چطور به زندگی در شرایط دشوار معنا بدهیم. مارک فوستر کارگردان فیلم استاد اقتباس است و با ساخت «بادبادک‌ساز» از روی رمان معروف خالد حسینی این مهارت را نشان داد. تام هنکس افسانه‌ای نقش اول فیلم است و درام یک لایه شیرین و کمدی هم دارد. اما چیزی که حال‌خوب کن است مفهوم فیلم است نه شوخی‌هایش.

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar