نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

رئال، اصالتی بی‌‌پایان

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
رئال، اصالتی بی‌‌پایان

آخرین خبر/ فرقی ندارد در فوتبال باشگاهی دنیا طرفدار کدام تیم باشید؛ بارسا، سیتی، میلان، پی‌‌اس جی یا بایرن، چیزی که سرسخت‌‌ترین طرفداران بارسا و بقیه تیم‌‌های معروف باشگاهی روی آن اتفاق نظر دارند این است که رئال یک باشگاه بااصالت است که ژن قهرمانی دارد. بارسا با تیکی‌‌تاکا، سیتی با تاکتیک‌‌های خلاقانه، پی‌‌اس‌جی با فوق‌‌ستاره و بایرن با نظم همیشگی فوتبال آلمان پیش می‌‌روند. اما رئال در روزهای بدش هم به‌‌خاطر شخصیت قهرمانی که دارد شگفتی خلق می‌‌کند و بی‌‌دلیل نیست رکورد 14 بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را یدک می‌‌کشد. شاید همین شخصیت قهرمان و اصالت رئالی‌‌ها بود که باعث شد سال قبل در چند بازی حساس کامبک‌‌های شگفت‌‌انگیز بزنند و تا فینال پیش بروند و قهرمان شوند. با این‌‌همه تساوی دیشب در خانه مقابل سیتی، باعث ناامیدی هواداران این تیم نمی‌‌شود چون می‌‌دانند رئال متکی بر هویتی است که نبرد برای موفقیت را تا لحظه آخر دنبال می‌‌کند و مستند سه قسمتی و جذاب «رئال مادرید، تا پایان» هم گواه همین ویژگی رئالی‌‌ها است. مستندی که می‌‌توانید با اینترنت تلفن همراه و بدون نیاز به خرید اشتراک از این لینک تماشایش کنید. (برای تماشا بدون خرید اشتراک کلیک کنید)

تیمی که متوقف نمی‌‌شود

مستند 3 قسمت دارد و از روزهای سخت رئال می‌‌گوید، از بازسازی روحیه و انگیزه تیم، از بازگشت به دوران پرشکوه تا رسیدن به قهرمانی. مستند متمرکز روی دستاوردهای جالب رئال در فصل قبل لیگ قهرمانان است و از کاربران سایت IMDB نمره بسیار خوب 8.9 و از منتقدان سایت روتن تومیتوز، نمره بسیار ویژه 100 از 100 را دریافت کرده است. فرقی نمی‌‌کند طرفدار کدام تیم هستید، اگر معتقدید فوتبال مثل زندگی عرصه تقابل شکست و امید، رویا و موانع سخت و قصه آدم‌‌های پرتلاش است این مستند زیبا می‌‌تواند برای شما جذاب باشد.      

>>> برای تماشا بدون خرید اشتراک کلیک کنید

نکته مهم: تمام فیلم‌‌ها، سریال‌‌ها، مستندها، انیمیشین‌‌ها و ... در بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، برای کاربرانی که از نت همراه استفاده می‌‌کنند رایگان است. (نیازی به خرید اشتراک ندارید اما هزینه نت شما تمام بهاء خواهد بود)        

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:


.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir