برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

پرده‌برداری از تجارت کثیف در سردخانه

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پرده‌برداری از تجارت کثیف در سردخانه

آخرین خبر/ فیلم‌های جذاب آثاری هستند که قهرمان یا شخصیت اولش در موقعیت دشواری گیر کرده باشد؛ ناخواسته علیه یک سیستم فاسد طغیان کند و اتفاقاتی را رقم بزند که در زندگی روزمره ممکن نیست. اساساً بسیاری از ما موقع خستگی جسمی و روحی فیلم می‌بینیم تا تجربه‌هایی فراتر از اتفاقات رایج زندگی داشته باشیم. مثل تجربه‌ای که فیلم «بازی مرگ» برای مخاطب رقم می‌زند. فیلمی که شخصیت اصلی‌اش در موقعیت دشواری گیر می‌کند. با ما همراه باشید در معرفی این فیلم.

نفوذ یک دختر به سردخانه

داستان درباره دختر جوانی به‌نام کلوئی است که در رشته جرم‌شناسی درس خوانده و برای همین به خواص داروها و... مسلط است. برادر کلوئی درگیر یک پرونده جنایی شده و برای همین او تصمیم می‌گیرد مرگ خودش را با استفاده از یک دارو شبیه‌سازی کند تا به‌عنوان جسد به سردخانه برود و مدارک احتمالی را از بین ببرد. اما در سردخانه متوجه می‌شود که پزشکی قانونی شهر از آن مکان برای یک تجارت خطرناک و تباه استفاده می‌کند. حالا او باید از آن مکان خارج شود اما از آن‌جایی که از یک طرف مُرده محسوب می‌شود و از طرف دیگر هم شاهد یک جنایت بوده خروجش کار ساده‌ای نیست. (تماشای فیلم با زیرنویس فارسی)

چرا ببینیم؟

فیلم ایده متفاوتی دارد. بیشتر فیلم‌های دلهره‌آور از این جنس شخصیت اصلی را در موقعیتی دشوار در مواجهه با یک قاتل زنجیره‌ای نشان می‌دهند درحالی‌که تلفن همراهش قطع شده و امکان تماس و گرفتن کمک ندارد. اما در این فیلم از ایده جذابی برای توجیه ایزوله بودن شخصیت اصلی و دسترسی نداشتنش به تلفن و... استفاده شده. برای همین فیلم یک دلهره تازه و با منطق بهتر ارائه می‌کند. در مجموع فیلم در ژانر خودش تجربه سرگرم کننده است که می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد.

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar