نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

فیلمی درباره ترور همزمان چند رئیس جمهور

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
فیلمی درباره ترور همزمان چند رئیس جمهور

آخرین خبر/ سخت‌‌ترین شرایط برای یک محافظه زبده را تصور کنید. شرایطی که طی آن همه چیز به هم می‌‌ریزد و خطر از همه طرف در کمین است. فیلم «لندن سقوط کرده است» در همین‌‌باره است. یک اکشن هیجان‌‌انگیز و سیاسی که بهترین جلوه‌‌های ویژه را برای داستانی ساده دارد. ماجرا از این قرار است، با مرگ ناگهانی نخست‌‌وزیر انگلستان، سران کشورهای جهان برای شرکت در مراسم یادبود به لندن می‌‌روند. اما یک گروه تروریستی که عروسی دختر رهبر آن توسط پهبادهای آمریکایی و متحدانش به خاک وخون کشیده شده و غیرنظامیان زیادی طی آن کشته شده‌‌اند برای انتقام، با ترور روسای جمهور حمام خون راه می‌‌اندازد. (تماشای فیلم با زیرنویس فارسی)

چرا ببینیم؟

جرارد باتلر، آرون اکهارت، آنجلا باست و مورگان فریمن چهره‌‌های شناخته‌شده این فیلم اکشن هستند که از بهترین جلوه‌‌های ویژه CGI با نهایت ظرافت و طراحی استفاده کرده است. جرارد باتلر محافظ رئیس‌جمهور آمریکاست و در آستانه پدرشدن می‌‌خواهد استعفاء بدهد که سفر لندن پیش می‌‌آید. مهاجمان خودروی ضدگلوله رئیس‌‌جمهور را با بمب مغناطیسی تبدیل به یک زباله مچاله می‌‌کنند و حتی بالگردهای نجات را هم روی هوا مورد هدف قرار می‌‌دهند. یک اکشن نفس‌‌گیر که البته داستانش به‌‌شدت شعاری و حتی گاهی سطحی می‌‌شود. باور این‌‌که یک لشکر آدم راحت از لایه‌‌های امنیتی رد شده‌‌اند و درقالب پلیس انگلستان تا نزدیک صدراعظم آلمان، رئیس جمهور ژاپن و دیگر رهبران جهان رفته‌‌اند سخت است. حجم شعاری و تبلیغی بودن فیلم هم به شدت توی ذوق می‌‌زند؛ به‌‌طور مثال بادیگارد رئیس‌جمهور آمریکا فقط با یک کُلت بی‌‌نهایت مهاجم را می‌‌کشد. همه غربی‌‌ها هم مثل همیشه خوب هستند و... اما اگر محتوای ضعیف فیلم را نادیده بگیرد اکشن و جلوه‌‌های ویژه‌‌اش شما را سرگرم و حتی متعجب خواهد کرد چون انواع تعقیب و گریز و درگیری را طی سکانس‌‌های توفانی و جذاب می‌‌بینیم.

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره