نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

سفر سوپرگرل به قرن 31

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سفر سوپرگرل به قرن 31

آخرین خبر/ انیمیشن‌ها با این که به نظر می‌رسد برای کودکان و نوجوانان ساخته می‌شوند ولی مشتریان بزرگسال خود را هم حفظ می‌کنند. مخصوصا انیمیشن‌های ابرقهرمانی که یک سرگرمی عالی برای بزرگسالانی هستند که هنوز شر و شور نوجوانی خود را فراموش نکرده‌اند. یکی از جدیدترین این محصولات «گروه ابرقهرمانان» است که چند روز پیش منتشر شده و شما می‌توانید با اینترنت همراه، دوبله اختصاصی و بدون پرداخت هزینه اشتراک در آخرین خبر تماشا کنید.

داستان چیست؟

در این انیمیشن ابرقهرمانی که توسط بخش انیمیشن شرکت برادران وارنر و شرکت DC ساخته شده، سوپرگرل به قرن سی‌ویکم سفر می‌کند. داستان انیمیشن «گروه ابرقهرمانان» زمانی آغاز می‌شود که کارا در غم از دست دادن کریپتون تلاش می‌کند تا خود را با زندگی روی زمین وفق دهد. سوپرمن، پسر عموی کارا به او پیشنهاد می‌دهد که فضا-زمان خود را برای رفتن به آکادمی در قرن ۳۱ ترک کند، جایی ‌که در آن دوستان و دشمن جدیدی با نام برینیاک ۵ پیدا می‌کند. کارا باید ضمن یافتن یک سلاح قدرتمند در سردابه آکادمی با گروه مرموز دایره تاریک هم مبارزه کند. (برای تماشا کلیک کنید)

کریپتون کجاست؟

کریپتون عنوان سیاره‌ای خیالی در کتاب‌های کمیک آمریکایی است که خاستگاه و سرزمین مادری شخصیت ابرقهرمان سوپرمن به شمار می‌رود. در این سیاره به علت وجود فراوان عنصر کریپتون در جو آن به این اسم نامیده شده‌است. این سیاره توسط جری سیگل و جو شوستر خلق شد و برای اولین بار در کتاب‌های کمیک اکشن در سال ۱۹۳۸ به کار رفت. کریپتون همچنین زادگاه کرا زور-ال، کریپتو سوپرداگ، پاور گرل و سوپرگرل است. سیاره کریپتون توسط رائو (خدای کریپتون) خلق شده است.

>>> تماشای انیمیشن گروه ابرقهرمانان با دوبله اختصاصی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar