برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

مادری که راز شومش را پشت عشق به دخترش مخفی کرده بود

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
مادری که راز شومش را پشت عشق به دخترش مخفی کرده بود

آخرین خبر/ ژانر دلهره یکی از گونه‌های مورد علاقه سینمادوستان است. همان فیلم‌هایی که خیلی آرام و زیبا شروع می‌شوند ولی به مرور بیننده متوجه می‌شود که کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است و از وسط فیلم اوضاع بغرنج می‌شود. تا پایان فیلم که تماشاچی غافلگیر می‌شود و تمام. در این مطلب یکی از این فیلم‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا از دیدنش لذت ببرید، فیلم «فرار کن».

داستان چیه؟

دختر زیبا و معصومی که چندین بیماری دارد، توسط مادر مهربانش در خانه نگهداری می‌شود. مادر فداکار  در خانه دختر را تر و خشک می‌کند، داروهایش را می‌دهد و حتی به دختر درس می‌دهد تا لازم نباشد با آن حال به مدرسه برود. همه چیز خیلی آرام و دوست‌داشتنی پیش می‌رود. تا این که دختر به یکی از داروهایش مشکوک می‌شود. فاز داستان از این‌جا آغاز عوض می‌شود که می‌فهمیم جریان چیست. دختر که یک نابغه است، تلاش می‌کند تا از راز مادرش سردربیاورد و سرنوشتش را عوض کند، غافل از این که... (برای تماشای فیلم کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

داستان فیلم «فرار کن» شبیه سریال «تظاهر» است. مادری با تمایلات افراطی نسبت به دخترش که زندگی را به کام او تلخ می‌کند. در طول فیلم نظر تماشاچی از سمت حق دادن به مادر، به سمت دلسوزی برای دختر تغییر می‌کند. بازی زیبای مادر و دختر به همراه فیلمنامه‌ای که به خوبی چفت و بست شده، بیننده را تا پایان مشتاق و منتظر پا به پای خود می‌کشد. به این‌ها اضافه کنید چند غافلگیری تمیز به اضافه یک پایان غیر قابل تصور و البته دوبله حرفه‌ای و اختصاصی. اگر از نت همراه استفاده می‌کنید نیازی به خرید اشتراک نیست و می‌توانید فیلم را به راحتی تماشا کنید و لذت ببرید. اگر از اینترنت ثابت استفاده می‌کنید هم می‌توانید با پرداخت بهای اندکی اشتراک خریده و فیلم و سریال‌ها را با نت نیمه‌بها ببینید.

>>> برای تماشای فیلم «فرار کن» با دوبله اختصاصی کلیک کنید

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar