برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اطلاعات بیشتری درباره‌ تلفن همراه ارزان قیمت سامسونگ منتشر شد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی
اطلاعات بیشتری درباره‌ تلفن همراه ارزان قیمت سامسونگ منتشر شد

مجله ديجي کالا/ بر اساس گزارش جديد، تلفن همراه سامسونگ گلکسي A42 داراي شماره مدل SM-A426B‌ است و با حافظه‌ي داخلي ۱۲۸ گيگابايتي عرضه خواهد شد.

اطلاعات جديدي در رابطه با اين دستگاه که اولين تلفن همراه مقرون‌به‌صرفه مجهز به قابليت ۵G اين شرکت کره‌اي است، توسط يک سايت چيني منتشر شد. اين سايت که وظيف‌ي صادر کردن گواهينامه‌هاي مورد نياز تلفن همراه را بر عهده دارد در ليستي برخي اطلاعات جديد در رابطه با اين تلفن همراه را افشا کرد.

ليست منتشر شده در وب سايت چيني ۳C نشان مي‌دهد که سامسونگ در تلفن همراه گلکسي A42 از باتري با ظرفيت بسيار بالاي ۵۰۰۰ mAh استفاده خواهد کرد و شماره مدل اين دستگاه SM-A426B خواهد بود. اطلاعات موجود در اين سايت همچنين نشان مي‌دهند که ظرفيت واقعي باتري ليتيم يوني مورد استفاده در اين تلفن همراه برابر با ۴۸۶۰ mAh است.

در اين گزارش‌ اطلاعات بيشتري در رابطه با اين تلفن همراه منتشر نشده است و به علت شباهت شماره مدل اين دستگاه به تلفن همراه گلکسي A42 پيش بيني مي‌شود که اين اطلاعات منتشر شده مربوط به تلفن همراه سامسونگ گلکسي A42 باشد.

اولين بار در ماه ژوئن (تير ماه) اطلاعاتي توسط Sammobile در رابطه با تلفن همراه جديد گلکسي A42 منتشر شد که نشان مي‌داد اين تلفن همراه ۱۲۸ گيگابايتي داراي شماره مدل SM-A426B است و در سال آينده از آن رونمايي خواهد شد. بعد از اين خبر، اين اطلاعات جديد نشان دهنده‌ي ظرفيت باتري استفاده شده در اين دستگاه هستند.

اين تلفن همراه جديد جايگزين سامسونگ گلکسي A41 خواهد شد که در ماه مارس (فروردين ماه) امسال با ظرفيت باتري ۳۵۰۰ mAh از آن رونمايي شد. دليل استفاده از باتري با اين ظرفيت به احتمال زياد وجود قابليت ۵G در اين تلفن همراه است و بدليل استفاده از اين باتري، ممکن است اين تلفن همراه داراي اندازه‌ي بزرگتري نسبت به نسل قبلي خود باشد.

در حالي که سامسونگ شروع به استفاده از باتري‌هاي با ظرفيت ۶۰۰۰ mAh در بعضي از تلفن‌هاي همراه خود کرده است، شايد دليل عدم استفاده از باتري با ظرفيت ۶۰۰۰ mAh در اين تلفن همراه محدوديت فضاي موجود در اين دستگاه باشد. در حال حاضر اطلاعاتي رسمي در رابطه با اين تلفن همراه توسط سامسونگ منتشر نشده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره