برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
موبایل و بازی

وعده وزیر ارتباطات برای اینترنت رایگان دانشجویان

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
وعده وزیر ارتباطات برای اینترنت رایگان دانشجویان

صدا و سيما/ وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به رايزني براي تامين اعتبار بسته‌هاي اينترنتي رايگان آموزش مجازي، گفت: در تلاشيم تا با تامين اعتبارات، بسته‌هاي رايگان دانشجويان تا هفته اول مهرماه فعال شود
 
 وي  تصريح کرد: قرار بود يک بسته اينترنتي رايگان براي آموزش مجازي از روز شنبه به معلمان تعلق بگيرد که به دليل تامين منابع مالي دچار اندکي تاخير شد.
وي افزود: در حال آخرين هماهنگي‌ها براي تامين منابع هستيم و تلاش مي‌کنيم که تا اوايل هفته آينده بسته ويژه اينترنت به معلمان تعلق گيرد.


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص تعلق بسته‌هاي اينترنتي رايگان به دانشجويان نيز، گفت: دانشگاه‌ها و دانشجويان نيز درخواستي داشتند که اين بسته‌ها به آن‌ها هم تعلق گيرد، ما موافقت کرديم.
وي به استفاده دانشجويان از نرم افزار‌هاي خاص آموزش مجازي اشاره کرد و گفت: ليست اوليه را از وزارت علوم گرفتيم و تلاش مي‌کنيم تا هفته اول مهرماه همه اين‌ها بسته‌ها را در شبکه رايگان کنيم.
آقاي آذري جهرمي خاطر نشان کرد: فعالسازي همه اين بسته‌ها به حدود ۹۰۰ ميليارد تومان اعتبار نياز دارد و اصل بحث ما نيز اکنون تامين منابع است.


وي تصريح کرد: بسته دانش آموزان، معلمان، اساتيد و دانشجويان ان شاءالله سريعا تعلق مي‌گيرد و همچنين سامانه‌هاي دانشگاه‌ها نيز براي استفاده دانشجويان رايگان مي‌شود.
وزير ارتباطات در پاسخ به گلايه برخي دانش آموزان و والدين نسبت به کندي اينترنت سيم کارت‌هاي آموزش مجازي نيز گفت: کساني که از سيم‌کارت‌هاي انارستان استفاده مي‌کنند بدانند که اين سيم کارت‌ها به صورت پيش فرض اصلاً داراي اينترنت نيستند که کند باشد

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم