برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تصاویری از سونی اکسپریا پلی ۲ منتشر شد؛ PSP دیگری در راه است؟

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ به‌تازگي تصاويري منتسب به سوني اکسپريا پلي ۲ منتشر شده است. عرضه نسل جديد گوشي هوشمند مخصوص گيم سوني مي‌تواند راه‌ خوبي براي بازگشت سوني به بازار باشد.

سوني اکسپريا پلي براي اولين بار در سال ۲۰۱۱ معرفي شد و در آن زمان به يکي از جالب‌ترين ايده‌هاي گوشي‌هاي هوشمند بدل شد. اين محصول، اولين و تنها باري بود که سوني گوشي هوشمند مخصوص بازي عرضه کرد و هيچ‌گاه مدل جديد اين دستگاه روانه بازار نشد. حالا تصاويري از محصولي به نام سوني اکسپريا پلي ۲ در چين منتشر شده است. 

تصاوير موجود از اکسپريا پلي ۲ توسط JerryYin، عضور ارشد توسعه دهندگان XDA به‌دست آمده. به گفته‌ي وي، اين تصاوير از نمونه اوليه اکسپريا پلي ۲ گرفته شده است.

همانطور که در تصوير مشخص است، اين تلفن هوشمند ويژگي‌هايي مشابه مدل قبلي خود دارد. دکمه و پد لمسي با تغييرات اندکي نسبت به نسل اول طراحي شده‌اند. صفحه لمسي کوچکي نيز ميان صفحه کليد قرار گرفته و جايگرين جوي استيک شده است. اين دستگاه در اجراي بازي‌ها مشابه با سوني PSP Go عمل مي‌کند.

همچنين در تصاوير دو دکمه در بالاي دستگاه ديده مي‌شود؛ بر روي اين دکمه‌ها برچسب L و R خورده است. همچنين در اين دستگاه اسلات سيم کارت و کارت حافظه وجود دارد و به دوربين و فلش LED نيز مجهز شده است. در پايين دستگاه نيز برند سوني اريکسون و اکسپريا حک شده است.

شماي کلي دستگاه شباهت بسياري به اکسپريا پلي دارد. با اين وجود که نمايشگر مربعي است و تغييراتي در دکمه‌ها لحاظ شده. همچنين دوربين، صفجه لمسي و دکمه ۳D به اين دستگاه اضافه شده است.

طبق گفته‌ي XDA، اين پروژه در حال حاضر فعال نيست. با اين وجود احتمالا هرگز چنين دستگاهي روانه بازار نخواهد شد. با اين جال، حدود ۹ سال از عرضه نسل اول اکسپريا پلي مي‌گذرد و ارائه نسخه‌ي جديدي از آن، ايده‌ي خوبي براي سوني خواهد بود. البته سوني نشان داده که ديگر علاقه‌اي به توليد گوشي‌هاي هوشمند ندارد و تجارت اسمارت فون اين شرکت از سودآوري خارج شده است.

با اين حال، اخيرا علاقه به گوشي‌هاي گيمينگ  افزاش يافته و سوني مي‌تواند با ازائه محصولي جديد سهم خوبي از بازار کسب کند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره