برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نوکیا ۳.۴ با اسنپدراگون ۴۶۰ رسما معرفی شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ نوکيا ۳.۴ بالاخره به صورت رسما معرفي شد. دستگاهي که در رده اقتصادي قرار دارد و با اسنپدراگون ۴۶۰ عرضه مي شود. همچنين دوربين سه گانه آن با طراحي خاصي ارايه شده که مي تواند ظاهري به روز به آن ببخشد.

نوکيا ۳.۴
نوکيا ۳.۴ مجهز به چيپست اسنپدراگون ۴۶۰ داراي پردازنده هشت هسته اي است. HMD مي گويد پردازنده آن 70٪ سريعتر از پردازنده چهار هسته اي نوکيا ۳.۲ است. اکنون روي اين دستگاه اندرويد ۱۰ اجرا مي شود و آماده است تا در آينده به اندرويد ۱۱ کوچ کند. اين گوشي مجهز به ۳ گيگابايت رم و ۶۴ گيگابايت حافظه داخلي است و از کارت هاي microSD تا 512 گيگابايت پشتيباني مي کند.

اين نمايشگر کمي بزرگتر از مدل قبلي خود است و ال سي دي 6.39 اينچي هم اکنون يک سوراخ براي دوربين سلفي دارد. اين پنل داراي وضوح 720p+ بوده و نسبت تصوير 19.5:9 را ارايه کرده است و مي تواند 400 نيت روشنايي را ارايه کند. آن دوربين سلفي داراي يک سنسور 8 مگاپيکسلي در داخل است.


در قسمت عقب ما يک دوربين اصلي 13 مگاپيکسلي در کنار يک دوربين مجهز به دوربين فوق عريض ۵ مگاپيکسلي و يک سنسور عمق سنج ۲ مگاپيکسلي مشاهده مي کنيم. در اينجا يک اسکنراثر انگشت نيز وجود دارد، اگرچه در صورت تمايل مي توانيد از باز کردن قفل صورت استفاده کنيد.

در قسمت اتصال يک درگاه Type-C نسل USB 2.0 وجود دارد. شما فقط يک شارژر 5 وات در جعبه داريد تا باتري 4000 ميلي آمپري را شارژ کنيد، اما تلفن در صورت داشتن شارژر ۱۰ وات پشتيباني مي کند. در صورت عدم تمايل به استفاده از هدفون بي سيم، يک جک هدفون 3.5 ميلي متري و يک گيرنده راديويي FM نيز به همراه پشتيباني aptX Adaptive وجود دارد.

نظر شما درباره Nokia 3.4 چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره