برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اپل به کاربران آیفون 12 هشدار داد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
اپل به کاربران آیفون 12 هشدار داد

ديجياتو/ اپل درباره گرماي توليدي شارژر مگ سيف به کاربران آيفون ۱۲ هشدار داد.

اپل همزمان با معرفي گوشي‌هاي سري آيفون ۱۲، از شارژر مگ سيف نيز رونمايي کرد و اخيرا اطلاعاتي درباره آن در سايت اين کمپاني قرار گرفته که در پايان آن چندين هشدار به چشم مي‌خورد.

اپل به کاربران هشدار داده که مگ سيف مي‌تواند بيش از حد گرما توليد کند که البته سيستم عامل iOS در صورتي که دماي دستگاه افزايش چشمگيري پيدا کند، شارژ را روي ۸۰ درصد محدود مي‌کند که البته چنين موضوعي براي تمام شارژر‌ها صادق است.

چنين قابليتي طول عمر باتري را افزايش مي‌دهد، با اين مدت زمان موردنياز براي شارژ دستگاه را نيز بالاتر مي‌برد. اين کمپاني اعلام کرده براي دوري از چنين ويژگي مي‌توانيد در صورت افزايش دماي گوشي خود، آن را در محل خنک قرار دهيد.

در اسناد منتشر شده همچنين به اين موضوع اشاره شده که با قرارگيري کارت‌هاي اعتباري ميان شارژر و آيفون، مگ سيف مي‌تواند به چيپ RFID موجود در آن‌ها آسيب وارد کند. چنين موضوعي حساسيت مخصوص به خود را دارد چرا که اپل يک کيف کوچک مگ سيف براي آيفون ۱۲ به فروش مي‌رساند که روي پنل پشتي آن قرار مي‌گيرد و مي‌توان از آن براي حمل کارت‌هاي اعتباري استفاده کرد.

اين کمپاني به مشتريان توصيه کرده: «در صورتي که داراي قابي هستيد که از چنين اقلام حساسي نگهداري مي‌کند، پيش از شروع فرايند شارژ آن را برداريد يا از اين موضوع که ميان شارژر و پنل پشتي دستگاه قرار نمي‌گيرد، مطمئن شويد.»

اپل همچنين به اين موضوع اشاره کرده که در صورت نگهداري دستگاه درون قاب چرمي و استفاده از شارژر مگ سيف، شايد اثرات دايره‌اي شکل ناشي از اين ارتباط روي آن به چشم بخورد. با اين حال کاربران به وجود اين اثرات روي قاب پلاستيکي نيز اشاره مي‌کنند.

شايد در نگاه اول چنين مشکلي چندان مهم به نظر نرسد، اما براي خريداران گوشي‌هاي گران قيمتي مانند آيفون مي‌تواند دردساز شود چرا که بايد هربار براي شارژ، دستگاه را از قاب خارج کنند، بنابراين شايد مگ سيف بهترين ايده براي گوشي‌هاي سري آيفون ۱۲ نباشد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره