برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آیفون تاشو یک قدم به ساخت نزدیک‌تر شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
آیفون تاشو یک قدم به ساخت نزدیک‌تر شد

ترنجي/ يک اختراع ثبت شده جديد اپل دوباره ديده شده است که از جزئيات شرکت مکانيسم طراحي منحصر به فرد لولا را دارد. اين حق اختراع نشان مي دهد که اين شرکت در حال کار بر روي ايده هاي مختلف آيفون تاشو است. در آخرين مورد نشان داده شده است که چگونه يک صفحه نمايش مي تواند همراه با نقاط بين لولا براي يک آيفون تاشو در آينده گسترش يابد.

حق اختراع اپل براي آيفون تاشو
طبق گزارش اپل اينسايدر، شرکت کوپرتينويي يکي از حق ثبت اختراع خود را اخيرا در اوايل هفته جاري منتشر کرده است. عنوان حق ثبت اختراع “دستگاههاي الکترونيکي داراي نمايشگرهاي قابل انعطاف تاشو” است. اپل در گذشته طرح هاي خاصي را براي يک آيفون تاشو ثبت کرده است، و اين به عنوان اثبات ديگري در مورد عرضه اين گوشي در آينده در آينده توسط شرکت ارائه مي شود.

با اين حال، يک جنبه قابل توجه در مورد آخرين حق ثبت اختراع، کار شرکت در مورد ساختار لولا است. با نگاهي به حق ثبت اختراع، يک ساختار لولاي چند پيوندي مشاهده مي شود، به اين معني که لولا از يک مکانيزم واحد تشکيل نشده است بلکه از ساختارهاي پيچيده متعددي به طور کامل تشکيل شده است.


اين حق ثبت اختراع همچنين بيان مي کند که ساختار لولا مي تواند شامل “دنده اي ، کمربندي و / يا ساير ساختارهاي هماهنگ سازي حرکت” باشد و همچنين ممکن است “اعضايي را داشته باشد که در هنگام خم شدن نسبت به يکديگر حرکت مي کنند.”

علاوه بر اين، اين اجزاي متحرک همچنين مي توانند شامل ميله هايي و پيوندهايي با سطح تحمل منحني مخالف باشند. اين شامل سطوح متوقف نيز مي شود که مي توانند “از چرخش بيش از حد ميله ها و پيوندها با يکديگر جلوگيري کنند.” حتي ممکن است اين پيوندها بتوانند در اطراف يک نقطه محوري که در جايي از نمايشگر قرار دارد جدا از ساختار لولا “زندگي در ضخامت صفحه نمايش” باشد.

به عبارت ساده تر، حق ثبت اختراع مي تواند براي نوعي آيفون با صفحه نمايش تاشو يا حتي يک آيفون با صفحه نمايش کشويي باشد. اين امر توسط “ساختارهايي پشتيباني مي شود که از حرکات تاشو، حرکات کشويي، حرکات پيمايشي و / يا رفتارهاي ديگر پشتيباني مي کنند” ، که ممکن است براي يک دستگاه جمع و جور باشد و مي تواند فضاي نمايشگر بزرگتر را ارائه دهد. متأسفانه هنوز خيلي زود است که بگوييم اين فناوري نمايش در واقع براي چه کاري استفاده مي شود. اپل ممکن است فقط آن را در محصولي جدا از آيفون قرار دهد. بنابراين براي به روزرساني هاي بيشتر با ما همراه باشيد.

نظر شما درباره حق اختراع اپل براي آيفون تاشو چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره