برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

انتقاد مجدد بایدن از عملکرد ترامپ در مقابله با کرونا

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
انتقاد مجدد بایدن از عملکرد ترامپ در مقابله با کرونا

باشگاه خبرنگاران/ «جو بايدن» در انتخابات ماه نوامبر (۱۳ آبان) سال جاري با انتشار پيامي در حساب توئيتري خود به انتقاد از نحوه مديريت کرونايي «دونالد ترامپ» رئيس جمهور کنوني و رقيب جمهوري‌خواهش پرداخت.

او در اين پيام نوشت: «واقعيت تلخ اين است که نبايد کار به اينجا مي‌رسيد، اما اقدامات کوته‌بينانه دونالد ترامپ توانايي ما براي مقابله با شيوع کرونا را پيش از رسيدن اين ويروس به سرزمينمان تضعيف کرد.»

او در ادامه پيامي که خود سال گذشته و در تاريخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۹ (۴ آبان ۱۳۹۸) منتشر کرده بود را بازنشر کرد.

در اين پيام او نوشته بود: «ما آماده مقابله با يک همه‌گيري نيستيم. ترامپ تمامي پيشرفت و ترقي که من و اوباما در زمينه امنيت بهداشت ساخته بوديم را به عقب راند. ما نيازمند به رهبري هستيم که اعتماد عمومي را بالا ببرد و بر تهديد‌هاي واقعي متمرکز شود و جهان را براي متوقف کردن همه‌گيري متفق کند تا اين ويروس به کشور ما نرسد.»

امروز (يک‌شنبه) پايگاه اطلاع‌رساني worldometers درباره جديدترين آمار کرونا در جهان اعلام کرد شمار مبتلايان به اين ويروس در جهان به ۴۲ ميليون و ۹۴۶ هزار و ۴۴۶ نفر افزايش يافت.

آمريکا همچنان با ۸ ميليون و ۸۲۷ هزار ۹۳۲ مورد ابتلا، در صدر کشور‌هاي آلوده جهان قرار دارد. از ميان مبتلايان در آمريکا بيش از ۲۳۰ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره