برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

ترامپ: پیروزی بایدن تایید شود از کاخ سفید می‌روم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ترامپ: پیروزی بایدن تایید شود از کاخ سفید می‌روم

ايسنا/ رئيس جمهوري آمريکا در توئيتي گفت در صورتي کاخ سفيد را ترک مي‌کند که کالج الکترال پيروزي بايدن را در انتخابات رياست جمهوري تاييد کند.

به گزارش خبرگزاري اسپوتنيک، دونالد ترامپ، رئيس جمهوري آمريکا اين را هم گفت که اگر کالج الکترال پيروزي جو بايدن را در انتخابات رياست جمهوري ۲۰۲۰ آمريکا تاييد کند يک اشتباه خواهد بود؛ ترامپ از پذيرش شکست در انتخابات سوم نوامبر امتناع مي‌کند و آن را تقلب انتخاباتي دانسته و قول داده تا به نبرد حقوقي خود براي تضمين اين مساله ادامه دهد که شمارش تمامي آراي اين انتخابات مشروع است.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا کاخ رياست جمهوري را در مراسم تحليف ۲۰ ژانويه ترک مي کند يا خير، گفت: اگر بايدن به عنوان پيروز تاييد شود، به طور حتم اين کار را مي‌کنم. مي دانيد پذيرش شکست، يک کار بسيار سخت است.

ترامپ همچنين به انتقاد از سيستم انتخابات ايالات متحده پرداخت و گفت، اين وضعيت شبيه به يک کشور در حال توسعه است. ما شبيه به يک کشور جهان سومي هستيم.

ترامپ قرار است روز شنبه به ايالت جورجيا برود تا در کمپيني براي کانديداهاي جمهوري خواه سنا شرکت کند. پنجم ژانويه ۲۰۲۱ در اين ايالت دور دوم انتخابات سنا برگزار مي‌شود و اين انتخابات تعيين خواهد کرد که چه حزبي دقيقا کنترل سنا را به دست خواهد گرفت.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره