نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
بین الملل

«مونیخ لبه جنگ»، فیلمی تکان‌دهنده براساس واقعیت‌های جنگ جهانی دوم  

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«مونیخ لبه جنگ»، فیلمی تکان‌دهنده براساس واقعیت‌های جنگ جهانی دوم  

آخرین خبر/ جنگ جهانی دوم به‌عنوان مرگبارترین جنگی که دنیا تا به‌حال به‌خودش دیده، ناگفته‌های بسیاری دارد، جنبه‌هایی که کمتر درباره آن شنیدیم، اما هرکدام سرنوشت دنیا را تغییر دادند. فیلم «مونیخ لبه جنگ»، درباره پیمان مونیخ است، پیمانی که درست قبل از آغاز جنگ جهانی منعقد شد و در صورت عملی شدن می‌توانست جان میلیون‌ها انسان را نجات دهد. البته فیلم این داستان را از زاویه دید سمت برنده جنگ، یعنی انگلیسی‌ها روایت می‌کند که باعث نگرانی‌هایی درباره اصالت تاریخی آن می‌شود. اما نمی‌توان کتمان کرد که با یک درام جذاب و نفس‌گیر طرفیم که پشت پرده تلاش‌های دیپلماتیک برای جلوگیری از جنگ را به زیبایی به‌تصویر می‌کشد. (تماشای فیلم با زیرنویس فارسی)

داستانش از چه قراره؟

فیلم در سال 1934 میلادی شروع می‌شود. جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه آکسفورد را می‌بینیم و رویاهایی که دو تن از آن‌ها دارند. چند سال بعد هیتلر دنیا را به لبه یک جنگ خطرناک کشانده و هرلحظه ممکن است آتش جنگ جرقه بزند. هیو لگت و پل هارتمن دو فارغ‌التحصیل آکسفورد، حالا در دو سمت ماجرا قرار دارند. یکی منشی مخصوص چمبرلین نخست‌وزیر انگلستان است و دیگری در دستگاه دیپلماسی هیتلر کار می‌کند. لگت و هارتمن در قامت دو دیپلمات جوان، با دست یافتن به اطلاعاتی فوق محرمانه، می‌خواهند از جنگ پیشگیری کنند. نشست مونیخ برای توافق بر سر مناطق آلمانی تبار که در خاک چک هستند برگزار می‌شود، اما سایه جنگ سنگین‌تر از تلاش‌های دیپلماتیک است و در این بین، شجاعت یکی از دیپلمات‌ها همه را تا مرز خطر می‌برد. فیلم روایتی تاریخی، درامی سنگین، با رگه‌هایی از تِم جاسوسی است که برای علاقه‌مندان به این ژانرها می‌تواند جذاب باشد. در انتها مخاطب با یک سئوال بزرگ مواجه است. اگر تلاش‌ها نتیجه می‌داد دنیای امروز چه شکلی بود؟

>>> تماشای فیلم با زیرنویس فارسی

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.  
نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar