logo
  1. برگزیده
تحلیل ها

تکاپوی نامزدهای اصولگرا برای دستیابی به وحدت

منبع
کيهان
بروزرسانی
تکاپوی نامزدهای اصولگرا برای دستیابی به وحدت

کیهان/متن پیش رو در کیهان منتشر شده و بازنشر آن در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست

کاندیداهای جبهه انقلاب با هدف ادامه راه شهید رئیسی در تکاپوی دستیابی به وحدت هستند.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه 8 تیرماه برگزار می‌شود و حضور باشکوه مردم در این عرصه بار دیگر انسجام، اتحاد و عزت ملی را به نمایش خواهد گذاشت. مناظره‌های انتخاباتی از دیشب آغاز شد و 4 مناظره دیگر نیز خواهیم داشت. کاندیداهای جبهه انقلاب با هدف ادامه راه شهید رئیسی در تکاپوی دستیابی به وحدت هستند.


 حجت‌الاسلام تقوی: جبهه انقلاب برای اجماع حرکت را شروع کرده است
حجت‌الاسلام سید رضا تقوی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اهمیت اجماع نامزدهای جبهه انقلاب، گفته است: عده‌ای از بزرگان در حال تلاش و رایزنی با نامزدها هستند تا کسانی که آرا کمتری دارند به نفع کاندیدایی که اقبال بیشتری دارد کنار بروند. این امر موجب می‌شود آرا یک کاسه شود. رئیس‌جمهور منتخب نیز با رأی بیشتر و پشتوانه قوی‌تر سکان اداره کشور را به دست می‌گیرد.
وی عنوان کرد: چهره‌هایی که بین این افراد مقبولیت دارند تلاش‌هایی را شروع کرده‌اند که نامزدها را به وحدتی برسانند. اجماع حرکت مبارکی است.
نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: مکانیزم رسیدن به اجماع این است که مناظرات انجام شود. بعد نظرسنجی‌ها توسط چهار دستگاه مورد اعتماد ارائه شود. میانگین آمار را استخراج کنند و آن کسی که رای‌آوری بالاتری دارد را حمایت کنند. بنده شنیده‌ام که برخی از کاندیداها این مکانیزم را پذیرفته‌اند.
وی بیان داشته است: توصیه بنده به کاندیداها این است که حتما اجماع کنند. در صورتی که اجماع نشود، حتی اگر نامزد جبهه انقلاب رای هم آورد، پراکندگی آرا موجب کاهش رأی او می‌شود.
نامزدهای انتخابات در بحبوحه تبلیغات در حال ارائه دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود هستند که در ادامه گزارش به آن می‌پردازیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره