logo

انتشار «خبر خوب خبر بد»

منبع
ايسنا
بروزرسانی
انتشار «خبر خوب خبر بد»

ایسنا/کتاب «خبر خوب خبر بد» نوشته ماریون مک گینس راهی بازار کتاب شده است.

این رمان با ترجمه مژده ابراهیم نتاج و سمیه سزاوار شریعتی در ۳۶۸ صفحه با شمارگان ۳۰۰ نسخه و قیمت ۳۴۰ هزار تومان در نشر آفتابکاران راهی بازار کتاب شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: ماریون مک گینس نویسنده و مترجم فرانسوی معاصر است. او بیشتر موضوعاتی چون مادری، بارداری، کودک و نوجوان را برای نویسندگی یا ترجمه انتخاب می‌کند. داستان‌های او حاوی پیامی خوش‌بینانه در برابر اتفاقات تلخ زندگی هستند. پیشتر، کتابی با عنوان «اندوه شیرین رها شده‌ام» از او، به قلم همین دو مترجم منتشر شده است.

در برشی از متن می‌خوانیم: «جهانی که کلوتیلد در آن رشد می‌کرد کاملا کنترل‌شده بود و هیچ شباهتی به واقعیت نداشت. او آن را به دستِ خود و برای خودساخته بود و فقط قوانین خودش را در آن اجرا می‌کرد، مجبور هم نبود به کسی جواب بدهد. در جهان او هر سیاره بر مدار مشخصی می‌چرخید و هرگز اجازه نمی‌داد سایر سیارات به اتمسفر شکننده او نزدیک شوند؛ البته همه به‌جز سارا. خانه کلوتیلد سیاره زمین بود و روستاهای اطراف کهکشان راه شیری. حتی وقت‌هایی که طاقت می‌آورد تا چند شهاب‌سنگ از بیخ گوشش رد شوند یا گاه‌وبی‌گاه بادهای خورشیدی نوازشش کنند، سعی می‌کرد کنترل امور را حفظ کند. اما هرگز پیش‌بینی نکرده بود سیارک برادر بی‌خبر روی زندگی او آوار شود.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره