نماد آخرین خبر

«بابانوئل» در کتابفروشی‌ها

منبع
ايسنا
بروزرسانی
«بابانوئل» در کتابفروشی‌ها

ایسنا/ «بابانوئل» نوشته میخائیل آلکساندرویچ بولاتوف منتشر شد. 

 این کتاب که در مجموعه کتاب‌های قصه عامیانه روسی قرار دارد با تصویرگری تاتیانا ماورینا با ترجمه فریبا صفرپور در ۲۰ صفحه و با قیمت ۹۰ هزار تومان برای گروه سنتی ب،ج در انتشارات سروش راهی بازار کتاب شده است.

در معرفی این کتاب آمده است: «بابانوئل» درباره دخترکی است که نامادریش در زمستان او را به جنگل دنبال هیزم می‌فرستد تا از شر دخترخوانده خود خلاص شود، ولی دخترک در جنگل با بابانوئل روبه‌رو می‌شود و بابانوئل وقتی ماجرا را می‌شنود به او صندوقی از هدایای گران‌قیمت می‌دهد و او را راهی خانه می‌کند و دخترک نجات می‌یابد و در نهایت هم با جوان خوش قلب آهنگری ازدواج می‌کند.

داستان عامیانه «بابانوئل» برگرفته از داستان‌های عامیانه را که در این کتاب می‌خوانید، نویسنده مشهور روسی «میخائیل بولاتوف» به تحریر درآورده و «تاتیانا ماورینا» نقاش برجستۀ روسی برایش نقاشی کشیده است.

داستان از مجموعۀ کتاب‌های «کتاب پشت کتاب» از زبان روسی به فارسی ترجمه شده است. این داستان‌ها را بخوانید تا با زاویه‌ای از فرهنگ عامیانه کشور روسیه آشنا شوید.

مجموعه کتاب‌های «قصه عامیانه روسی» ۱۱ جلد است که تاکنون ۵ جلد از این مجموعه با عناوین: «روباه و دمپایی حصیری»، «قرقاول ترنتی»، «قصه‌های آلیونوشکا»، «سُم نقره‌ای» و «بابانوئل» منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar