نماد آخرین خبر

انتشار سه رمان تازه مدرسه رمان شهرستان ادب

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
انتشار سه رمان تازه مدرسه رمان شهرستان ادب

آخرين خبر/سه رمان تازه مدرسه رمان شهرستان ادب از تيمور آقامحمدي، فرناز شهيدثالث و يونس عزيزي منتشر شد.
 
در روزهاي پاياني سال ۹۹ و در آغاز سال تازه، سه رمان تازه مدرسه رمان شهرستان ادب، روانه بازار نشر شد تا در دسترس علاقه‌مندان ادبيات داستاني معاصر قرار بگيرد.  

يک معماي خانوادگي با رفتن پدر
در رمان «همه» نوشته تيمور آقامحمدي، پدر خانواده‌اي، بعد از بازنشستگي «همه» را رها مي‌کند و مي‌رود و حالا اين رفتن و چرا رفتن، به اولين معماي زندگي مشترک آيدين و ناهيد (دختر خانواده) تبديل مي‌شود که هيچ شباهتي به‌هم ندارند، اما درگير يک سوالِ ذهني مشترک و تلاش براي پاسخ‌دادن به آن مي‌شوند. 


رماني معمايي و يک واقعه تروريستي
در رمان «محرمانه ميلان» نوشته فرناز شهيدثالث، مخاطب با يک رمان معمايي مواجه است. تئو شايا، عکاس شناخته‌شده و مهاجر ايراني ـ افغانستاني براي برگزاري نمايشگاه عکس به ميلان دعوت شده است. همزمان، يک بمب‌گذاري تروريستي در ميلان، سروصداي زيادي به پا مي‌کند. تمام نشانه‌ها حکايت از اين دارد که تئو عامل بمب‌گذاري بوده... 

فراري‌دادن زنداني ماموريت جديد
چپ‌دست‌ها نوشته يونس عزيزي هم داستانِ زندان است. نويسنده در اين اثر به روايت مردي به‌نام آصف مي‌پردازد که براي گذراندن دوره سربازي، در زندان خدمت مي‌کند. او، قرباني نقشه يک قاچاقچي براي جابه‌جايي مواد مخدر و درگير حوادث پس از آن مي‌شود. حالا مأموريت جديد آصف، فراري‌دادن زنداني است....

انتشارات شهرستان ادب به‌ عنوان ناشر تخصصي شعر و داستان، آثار بسياري از نويسندگان و صاحب‌قلمان مدرسه رمان را با تاييد استادان صاحب‌نام منتشر کرده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره