برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مهلت ثبت نام برای اعزام اساتید زبان فارسی/ این قند پارسی که به بنگاله می‌رود

منبع
خبرگزاري کتاب ايران
بروزرسانی
مهلت ثبت نام برای اعزام اساتید زبان فارسی/ این قند پارسی که به بنگاله می‌رود

خبرگزاري کتاب ايران/اساتيد متقاضي اعزام به کرسي‌هاي زبان و ادبيات فارسي و ايرانشناسي دانشگاه‌هاي خارج از کشور تا ۳۰ ارديبهشت ماه ۱۴۰۰ براي ثبت نام فرصت دارند.
 
معاونت گسترش زبان فارسي و ايران‌شناسي مرکز همکاري‌هاي علمي و بين المللي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، فراخوان و پرسشنامه مخصوص متقاضيان اعزام به به کرسي‌هاي زبان و ادبيات فارسي و ايران‌شناسي در دانشگاه‌ها و مراکز علمي خارج از کشور را منتشر کرد.

اعضاي هيأت علمي متقاضي واجد شرايط اعزام (اعضاي هيأت علمي رسمي قطعي يا رسمي آزمايشي و مسلط به يک زبان بين المللي) گروه‌هاي زبان و ادبيات فارسي، ايران‌شناسي و مطالعات ايراني، آموزش زبان فارسي به غيرفارسي زبانان، زبان‌شناسي، فرهنگ و زبان‌هاي باستاني دانشگاه‌ها مي‌توانند پرسش‌نامه تکميل شده خود را در فرمت هاي word و pdf حداکثر تا تاريخ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ از طريق دانشگاه محل کار خود (به طور متمرکز و در يک مرحله، با نامه رسمي آن دانشگاه) به اين مرکز ارسال کنند.

بديهي است تکميل پرسشنامه و ارسال مدارک، صرفًا به منزله درخواست اعزام است و داوطلبان پس از بررسي مدارک و وضعيت علمي، براي شرکت در مصاحبه علمي دعوت خواهند شد.
داوطلبان براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره‌هاي ۸۲۲۳۴۲۳۳ و ۸۲۲۳۳۱۴۴ تماس بگيرند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره