برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جادوی انگیزش را جدی بگیرید

منبع
ايسنا
بروزرسانی
جادوی انگیزش را جدی بگیرید

ایسنا/ هدف از هر کسب‌وکاری دستیابی به حداکثر نرخ بازده در سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده توسط سازمان است.

سرمایه مالی بر حسب واحد دلار محاسبه می‌شود. اما سرمایه انسانی امری پیچیده‌تر بوده و دربردارنده انرژی ذهنی، هیجانی و جسمی هر یک از کارکنان است. وظیفه شما به عنوان مدیر این است که کارایی این سرمایه انسانی را به حداکثر رسانده و بر دستیابی به ارزشمندترین و مهم‌ترین نتایج ممکن برای سازمان تمرکز کنید.

درباره کتاب صوتی جادوی انگیزش

اگر مدیر یک کسب‌وکار و شرکت باشید، هدف کلی شما این است که تیم‌تان به حداکثر بهره‌روی و کیفیت برسد. شما در کتاب صوتی جادوی انگیزش (Motivation) یاد می‌گیرید که مشکلاتی را که برای اداره تیم خود دارید، به مرور حل کنید و آسیب‌شناسی درستی از وضعیت داشته باشید.

شاید فکر کنید که در همان ابتدای کار با وسواس و دقت کارکنان خود را انتخاب کرده‌اید و با وجود حقوق و مزایا انتظار بهترین عملکرد را از آن‌ها دارید اما باز هم مشکلاتی بر سر راه‌تان وجود دارد.

شما به عنوان یک مدیر این مسئولیت را دارید که به افراد خود انگیزه لازم و کافی را بدهید تا محیطی شاد و مثبت ایجاد شود و کارکنان با انرژی بیشتری کار کنند. مدیرانی که می‌توانند ارتباط موثر با اعضای تیم خود داشته باشند و حس تعلق به آن‌ها دهند، موفقیت خود را تضمین خواهند کرد.

در واقع هدف از هر کسب‌وکار و تجارتی، بالا بردن نرخ بازدهی سرمایه‌های انسانی و غیرانسانی است؛ چرا که سازمان براساس هزینه‌هایی که می‌کند، توقع دارد تا به سود خود برسد. اما مواجهه با نیروی انسانی و وجود پیچیدگی‌های روحی و جسمی افراد، کار سخت‌تری است و یک مدیر موفق باید بداند که چگونه بهترین مدیریت و رهبری ممکن را انجام دهد.

برایان تریسی در کتاب جادوی انگیزش، از تجربیات خود برای شما می‌گوید و سریع‌ترین و قدرتمندترین روش‌هایی که کارایی افراد را بیشتر می‌کند، در اختیارتان قرار خواهد داد؛ راهنمایی آسان و مفید برای مدیرانی که نمی‌خواهند به راحتی مغلوب مشکلات شوند.

شما با شنیدن کتاب جادوی انگیزش یاد می‌گیرید که چگونه مطمئن شوید که کارمندان مشتاقانه در حال انجام کار هستند و نسبت به مسئولیتی که دارند، احساس اشتیاق و تعلق می‌کنند؛ همچنین این امکان را به شما می‌دهد که بدانید چگونه به اعضای تیم خود این حس را منتقل کنید که بخشی از یک کل هستند و البته در کنار آن آزادی عمل‌های خود را نیز دارند.

یاد بگیرید ترس از شکست را در کارکنان‌تان از بین ببرید تا تمایل به ریسک کردن داشته باشند و موانعی که کارمندان قوی و حرفه‌ای شما را سرکوب می‌کند، از میان بردارید.

بخشی از کتاب صوتی جادوی انگیزش

زندگی درونی هر فرد اساس شکل‌گیری زندگی بیرونی او است. مرکز وجود هر انسان و محوری که زندگی هر یک از ما به دور آن می‌چرخد، از درونی‌ترین عقاید و ژرف‌ترین ارزش‌های ما تشکیل شده است. این ارزش‌های ما هستند که تعیین کننده شخصیت و ویژگی‌های شخصیتی‌مان هستند.

این ارزش‌ها هستند که نشان می‌دهند، اهداف زندگی شما چه چیزهایی هستند و چه چیزهایی نیستند. یکی از نشانه‌های افراد برتر، این است که به روشنی ارزش‌های خود را می‌شناسند و تحت هیچ شرایطی راضی نمی‌شوند دست از ارزش‌های خود بردارند.

شما وقتی به معنای واقعی شاد هستید که بین ارزش‌های درونی و دنیای خارجی‌تان هماهنگی کامل وجود داشته باشد. تنها وقتی می‌توانید بهترین عملکرد خود را ارائه دهید که رفتارهایتان با آنچه آن را ارزشمندترین اصول خود می‌دانید، هم راستا باشد. از سوی دیگر استرس و تنش زمانی روی می‌دهد که کاری که در دنیای خارجی انجام می‌دهید، یعنی فعالیت‌ها و رفتارهای شما در راستای باورهای درونی‌تان نباشد یا مخالف آن باشد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar