نماد آخرین خبر

برندگان جایزه کتاب مجله کرکاس اعلام شدند

منبع
خبرگزاري کتاب ايران
بروزرسانی
برندگان جایزه کتاب مجله کرکاس اعلام شدند

خبرگزاری کتاب ایران/جایزه 50هزار دلاری کتاب کرکاس امسال برندگان خود را طی مراسمی مجازی به میزبانی کتابخانه مرکزی شهر آستین تگزاس اعلام کرد.
 
 به نقل از لیت‌هاب، مجله ادبی کرکاس ریویو در ایالت تگزاس یکی از مجلات معتبر در زمینه نقد ادبی در کشور آمریکا محسوب می‌شود که هر سال جایزه‌ای را برای تقدیر از کتاب‌های داستانی و مستند و همچنین کتاب‌های ادبیات کودک برگزار می‌کند. جایزه 50هزار دلاری کتاب کرکاس امسال برندگان خود را طی مراسمی مجازی به میزبانی کتابخانه مرکزی شهر آستین تگزاس اعلام کرد.
 
«جوی ویلیامز» به خاطر نوشتن کتاب «غارت» از انتشارات آلفرد کی. کناف توانست جایزه بخش داستان مجله کرکاس را دریافت کند. در بخش مستند نیز «برایان بروم» با کتاب «مرا به خدا متصل کن» از انتشارات مارینر بوکس نفر برنده اعلام شد. در بخش کودکان نیز جایزه به «کریستینا سونتورنوات» با کتاب «همه سیزده‌ساله‌ها» رسید که درباره نجات تیم  فیلم تای بویز از یک غار نوشته شده است.
 

جایزه کتاب مجله کرکاس اولین بار در سال 2014 تاسیس شد و از آن سال تا کنون هر سال 150‌هزار دلار به کتاب‌های برتر در سه رشته داستان، مستند و ادبیات کودک می‌دهد که از نظر ارزش مادی یکی از مهمترین جوایز ادبی در دنیا محسوب می‌شود.
 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره