برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
خودرو

آیین نامه خودروهای کارکرده هنوز در دولت است

منبع
مهر
بروزرسانی
آیین نامه خودروهای کارکرده هنوز در دولت است

مهر/ وزیر صمت با بیان اینکه آیین نامه واردات خودروهای کارکرده تهیه و برای دولت ارسال شده است، گفت: تا زمانی که آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود وزارت صمت نمی‌تواند کار دیگری انجام دهد.

عباس علی آبادی در حاشیه همایش تجاری ایران و چین در جمع خبرنگاران در مورد آیین نامه واردات خودروهای کارکرده اظهار کرد: دولت لایحه‌ای درباره خودروهای کارکرده به مجلس تقدیم کرد که تصویب شد و سپس وزارت صمت به تهیه آیین نامه مربوطه متعهد شد. این آیین نامه هم تهیه و برای دولت ارسال شده و تا زمانی که آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، وزارت صمت نمی‌تواند کار دیگری انجام دهد.

وزیر صمت افزود: البته استفاده از فرآیند واردات خودروهای دست دوم در مناطق آزاد آماده و مصوبات آن قابل اجرا است. تا زمانی که ابلاغیه صادر و نظر دولت اعلام نشده باشد، نمیتوانم به برخی سوالات پاسخ دهم‌.

وی در ادامه با بیان اینکه در همه حوزه‌ها ظرفیت‌های خود را در نمایشگاه ایران اکسپو معرفی کردیم، گفت: دلیلی ندارد همه نیازهای‌مان را خودمان تامین کنیم و باید به دنبال مزیت‌های کشور باشیم. این موضوع در سایر کشورها هم صدق می‌کند. بنابراین تعامل و همکاری برای استفاده از ظرفیت‌ها لازم است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir